Alla inlägg under november 2007

Av edis dedis - 14 november 2007 21:01

JAG PLUGGAR! historia, fyfan.. men måste man så måste man, vill helst undvika ig på uffes prov. så därför kan ni bara nå mig på mobilas ikväll!

Av edis dedis - 13 november 2007 22:23

nu händer det grejer! tragiskt att både nacksta och skönsbergs skola ska läggas ner, var hamnar alla elever som går där då?


idag hade jag dataprov, oh herregud... förstår inte riktigt hur jag tog mig igenom provet, men hailu sa tillochmed att jag var duktig? förmodligen bara för att han inte ville att jag skulle få ett utbrott på hans bristande svenska.... jag blir så sjukt less på honom!!!!

Av edis dedis - 12 november 2007 23:25

är jag 30, vilket innebär att jag bosatt mig någonstans,förmodligen i sverige, har ett jobb jag gillar samt en massa härliga djur som jag alltid drömt om. (ja ida, jag ska ha ett djurfritt hus där du kan komma och bo, om nu inte din medicin gör underverk förståss). det ska vara ute på landet där det är tillgång till natur, även så jag kan ha en massa stora härliga hagar med islandshästar. iallafall, inte det jag tänkt skriva om, utan det är om vad det är för hundar jag kommer ha. pitbull, amstaff, border collie, boxer eller bullmastiff. kanske alla fem, men det blir nog lite tufft.. iallafall har alla dessa hundraser gjort intryck på mig, och alla förutom border collie påminner ju om varann väldigt mycket. en border collie är nog en omöjlighet att ha också, för har inga planer på att ha får som den kan valla, ÄN... men ni måste medge att hundarna i babe är så otroligt fina att man känner att man bara måste ha dom? iallfall, vidare. pitbull och amstaff är två vääldigt lika raser, men där pitbull anses vara den aggresivare. orättvist enligt mig, det är vi människor som skapat denna hund för att slåss tills den dödat, men det innebär inte att alla hundar är så. det är även så att så fort en pitbull gjort något så skrivs det om det, bara för rasen "är så opålitlig". tänkte därför trotsa det och införskaffa mig en sådan, för att bevisa motsatsen..  sen om gabbi inte tänker besöka mig för det, de är hennes val! =) rasen har lidigt tillräckligt på människans bekostnad.

bullmastiff och boxer är också väldigt fina hundar, stora och korthåriga, precis som det ska vara. vänliga hundar som inte är så krävande!


border collie

amstaff

 pitbull

  bullmastiff

 boxer

 


Av edis dedis - 12 november 2007 22:39

idag fick jag tillbaka mitt spanskaprov, 70,5 av 75 = mvg. va? vad händer, jag som inte fattar ett dugg av spanskan. i övrigt hade vi lektioner som vanligt, hände inget nytt eller spännande. slutade vid fyra och gick hem, grejade lite och gjorde nudlar (sjuuukt gott), sen vid åtta kikade jag på 4+ om den där killen som dresserar hundar.. verkligen imponerande, skulle inte vara helt fel att vara som honom. kvart i nio for jag på träning, kan bara säga att gabbi fick stämpel som fiskare. tror hon gjorde sex TURMÅL, men ibland måste man ju ha flyt.. hoppas hon köpte en trisslott på vägen hem. nu ska jag kika runt lite, sen blir det till att hoppa i säng. dataprov imorrn, hahahhahahaha gisses... har inte lärt mig ett skit på hailus "lektioner", så det är bara att hålla tummarna och hoppas på ett underverk!

bea

Av edis dedis - 12 november 2007 17:21

Who can say for certain
Maybe you're still here
I feel you all around me
Your memory's so clear

Deep in the stillness
I can hear you speak
You're still an inspiration
Can it be (?)
That you are mine
Forever love
And you are watching over me from up above

Fly me up to where you are
Beyond the distant star
I wish upon tonight
To see you smile
If only for awhile to know you're there
A breath away's not far
To where you are

Are you gently sleeping
Here inside my dream
And isn't faith believing
All power can't be seen

As my heart holds you
Just one beat away
I cherish all you gave me everyday
'Cause you are my
Forever love
Watching me from up above

And I believe
That angels breathe
And that love will live on and never leave

Fly me up
To where you are
Beyond the distant star
I wish upon tonight
To see you smile
If only for awhile
To know you're there
A breath away's not far
To where you are

I know you're there
A breath away's not far
To where you are

PAO

Av edis dedis - 11 november 2007 21:45

har gjort ett nytt expriment på msn och den här gången blev offret pao, (eller yeff), hette pao (L) yeff och svaren blev;


caroline säger:

hahahah. har det hänt nåt between them? :P


nåpopp nähär typ, save the last dance säger:

wtf :D

nåpopp nähär typ, save the last dance säger:

hoppas du skämtar :P


alttiyao ^_* säger:

haha tkr pao om yeffas?

pao yeff säger:

aah :D

alttiyao ^_* säger:

haha soft

alttiyao ^_* säger:

kanske yeff få lite bazziz

Av edis dedis - 11 november 2007 19:19

(snodde en lista av pao)


Ta fram mobilen & gå in på kontakter.



har du kysst nummer 7?

mig själv, hur räknas det?

brukar du vara med nummer 19?

bea, förut

gillar du nummer 25?

fredrik bäckström, jaa det är klart

är nummer 21 din bästis?

pierre, kan man nog säga att han är

är nr 10 en sötnos?

anders från indal, haha njaa..

älskar du nr 16?

automatisk kundtjänt, inga känslor

är nr 12 bäst?

Anna Bäckström, nopp

min bror/syrra är nr 29?

carro nordlund, nopp

va du med nr 22 idag?

Birgitta Färdvall, nej

går nr 5 i samma klass som du?

ahmad, nej

nr 16 har likadan mobil som du?

Automatisk kundtjänst, tror inte det va


Din mobil


vad står de i ditt senaste sms?
Hej.ring.mig.sen.jag.där.inte.låna.någons.mobil

vem skickade ditt femte sms?

dennis marzouki

vem skickade du ditt elfte sms till?

vet inte, har inte kvar

vem skickade du ditt femte sms till?

dont know

skriv alla som har skickat medelande till dig

oj jäklar, ?, carro nordlund, dennis marzouki, pappa, elin löfblad, jens, gabbi, oskar sjödin, elin nylander, ?, ryssen, största syster, ?, peter toresson, ahmad, nebil, petrus nyquist, pierre marzouki, olof åkerlund, beundrare (tina), alex moser, riten, gamil marzouki, mats bäckström, daniel valderrama, pontus silfver, robin bredin, jocke wickberg, linda laurin, andreas tollerup, morsaan, anton rautakorpi, osman, jonas nilsson och ted branteryd, trött i fingrarna nu!

vem ringde dig senast?

Dolt nummer

vem ringde du senast?

pierre

vem är den 17e i din kontaktlista?

barzan

den 10onde?

Anders

den 21;a?

Pierre

den 39;onde?

största syster

har du ditt eget nummer insatt på mobilen?

självklart

Av edis dedis - 11 november 2007 19:17

ska bara meddela att jag fortfarande har en knöl på sidan av handen sen jag slog otto på foten igår

Ovido - Quiz & Flashcards