Alla inlägg den 25 november 2007

Av edis dedis - 25 november 2007 18:13

jag hittade en länk på nåns blogg (?) där man kunde svara på frågor och få fram vilket yrke som passar en. jag blev psykolog. va? haha


sådan är du

Du är god. Du är bra med människor, väldigt tålmodig, osjälvisk och full av kärlek. Även om du är kungen på att förstå och förklara andras känslor, så får du ofta problem med dina egna. Då önskar du att det fanns en till du att prata med. Någon som var minst lika bra på att lyssna och förstå. Någon sådan finns kanske inte.


haha va? tålmodig? kungen på att förstå? yeye stämmer säkert.. =)

Av edis dedis - 25 november 2007 17:41

har haft det sen i fredags, ganska tröttsamt...


igår gick jag och paosan på stan, efter det gick vi hem till mig och åt middag med roger och mammsi. sedan skulle dom iväg till bergeforsen så jag och pao hyrde "se upp för dårarna". när vi kikat klart skulle vi gå ut på promenad (klädde inte ut oss), vandrade ner på stan och pao köpte en subway macka. sen fördrev vi tiden där nere ett tag utan att göra någonting alls, träffade lite folk vi kände oså. sen kom oskar, andre och dom på subway, en karl (30+) började tjaffsa med björklund för att han hällde sprite på marken, höll på att  bli tjaffs men man hörde knappt var gubben sa... från början trodde vi att han pratade engelska. jaja, sen var oskar snäll och skjutsade hem oss, men först skulle vi släppa av björkarn i sidsjön. där stog en liftare som ogge var snäll och plockade upp, hon skulle mot matfors så då var det bara att följa med. det visade sig att hon bodde ganska långt innan matfors, men vi åkte ändå förbi hennes hus, till matfors och tillbaka till hennes hus igen? rejäl omväg men alltid mysigt att åka bil! när vi kom hem somnade jag och pao på en gång, 8 imorse var det dagliga samtalet från marre till pao som man alltid blir väckt av, haha, somnade om direkt och kelv upp 12 eller nåt. vi tittade på pippi och spelade in ett fult band, pao åkte för ett tag sen och nu ska jag äääta.

Ovido - Quiz & Flashcards