Alla inlägg under januari 2008

Av edis dedis - 31 januari 2008 23:56

Om ni inte orkar kolla kan ni klicka fram till 05.53 haha


http://www.youtube.com/watch?v=oHpFnwp8fv8

Av edis dedis - 31 januari 2008 22:25

Idag var det första gången jag tränade på två veckor eller nåt. Skönt de, men längtar förbannat tills uteträningarna, inte ens kul att träna inne, känns bara som ett måste. Innan det var jag hos NafNyllet, så jävla kul. haha märks att vi tillhör samma släkte, samma grymma sköna humor båda två... eller hur vare


Men ska duscha nu, imorrn åker Ida hem också. Iofs kommer hon tillbaka snart, och då är Elins unge utklämd minsann!

Av edis dedis - 30 januari 2008 23:35


när är det miiiiiiiin tur

Av edis dedis - 30 januari 2008 21:34

Ett tag sen jag skrev nu. Skolan flyter på som vanligt, det är skittråkigt, mycket hål osv. Elin har börjat i vår klass föressten, funny!

Ida har kommit hem ifrån norge i några dagar så hon sover uppe hos elin och krille, skönte. Och idag gick jag från mamma till pappa! (södermalm- tunadal) vilket var väldigt bra gjort. men sen åt jag nå jävulskt med mat då jag kom fram så det spelar väl ingen roll ändå, nån som vet nån lösning på mitt problem? Är konstant hungrig.

Av edis dedis - 27 januari 2008 23:46

Måste lägga ut en film vi tjejer hade sjuuukt kul åt igår, iofs har vi väl det fortfarande. Hahahaha skön film


http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4

Av edis dedis - 27 januari 2008 22:19

Dom kakorna är väl så sjukt goda? Igår köpte vi nio stycken som vi värmde i micron då vi kom hem. MUMS


Imorrn börjar jag 12.05 Jahapp? Konstig tid, då måste det ju vara bättre att börja vid åtta och sluta vid 12, menmen, hedbergska... Har precis sett andra avenyn, den serien gör mig glad. Blir bara så jävla förbannad på vissa i serien som är helt pantade i huvet, men det hör väl till antar jag.


Och kanske kanske kan jag tänka på nåt annat

Av edis dedis - 26 januari 2008 19:03

Dont worry about a thing, cause every little thing gonna be all right

Ovido - Quiz & Flashcards