Alla inlägg den 26 januari 2008

Av edis dedis - 26 januari 2008 19:03

Dont worry about a thing, cause every little thing gonna be all right

Av edis dedis - 26 januari 2008 17:10

På carros tid brukade dom dansa den här dansen på Höglunda. Det var allt bättre förr....


http://youtube.com/watch?v=ehmEzhqQ-AA



Och sen fattar jag inte vad som är felet med dig, tappar dig mer och mer, du tappar dig själv också. Tillslut kommer du inte ha nånting kvar, om det inte redan är försent. Idiot.

Av edis dedis - 26 januari 2008 16:17

Igår var jag som sagt med Ritos, vid nio eller nåt kom simon, vi skjutsade Riten till granloholm och åkte in till stan och kollade läget. Träffade Pao, Matilda och co utanför Larssons, Pao tjaffsade med en alkis och lite sånt. Efter det åkte jag och Simpa vidare och hämtade upp Mönk, åkte till Oskar och lånade två filmer och åkte hem till mig. Den första var nån skräckis som jag inte hängde med i alls, och den andra var linas kvällsbok. Sen höll grabbsingarna på att somna så vi åkte och plockade upp Pao, skjutsade hem Mönk och åkte till max. Var en massa folk där, Simon skulle skjutsa hem två alnöbor, Pao tyckte jamaica var snygg och jamaica tyckte Pao var snygg. Har planer på att para ihop dom så småningom. Simon var snäll och skjutsade hem mig och P, vi somnade direkt.


Idag fyllde stora storasyster 26, så jag, mamma, rogga, mormor, maggan och hampe har varit där och firat. Kom precis hem, är dödstrött och funderar på att sova. Ikväll kommer nyllet hit?

Ovido - Quiz & Flashcards