Alla inlägg den 24 januari 2008

Av edis dedis - 24 januari 2008 17:31


vet du vad kärlek är så säg det nu
vet du vad som händer sen
lägg nåt svalt över min panna
och lär mig gå på vatten


IDA

Av edis dedis - 24 januari 2008 16:56

http://www.youtube.com/watch?v=ZGIaoXhW3Pc&feature=related


Jag har en fråga, hahaha hur hittade du den där videon? Du är rolig du.. =)

Av edis dedis - 24 januari 2008 16:43

Inatt har jag sovit 11 timmar vilket kändes riktigt skönt. Hade några lektioner, kinesen kom inte till naturkunskapen så slapp ju henne också, så dagen har i stort sett varit bra. Ska nog inte träna ikväll, känner mig lite hängig. Sen har jag kommit på att jag inte har varit hos pappa sen jul, har lite dåligt samvete för det och ska nog åka dit ikväll.. Börjar inte förän 12 imorrn ändå.


Jag tror jag tänker för mycket. Det är när man kommer hem och varvar ner som alla tankar sätter igång.



Ovido - Quiz & Flashcards