Alla inlägg under september 2007

Av edis dedis - 29 september 2007 19:44

åh, jag är så nervöööös nu så jag tror jag dör! hoppas tror och vill att allt blir som jag tänkt (vi). ska kolla läget sedan, men allt kommer bli jättebra.. och självklart handlar det här inte om mig, utan gäbby!


dagen;

vaknade halv åtta eller nånting, klev upp och satt och surrade med oskar och co. gick in till stan och mötte upp carrsan, gick på ica och handlade 1 liter mjölk, två nybakade bröd och en juice. åkte hem till pappsi och åt frukost. vid tolv tog jag super kymcon till gabbi, satt och surrade på ett tag. vid tre åkte jag, iza och gabbi på fotboll och efter det åkte vi hem till gabbi igen.


nu har jag precis kommit ifrån gabbi, haha allt är så KUL! :D längtar tills om nån timme då jag ska dit igen och hämta min juvel. (kymcon såklart)


- - - -

och varför inte bara inse att allt skulle vara så mycket bättre på mitt vis?

Av edis dedis - 28 september 2007 17:24

gick på stan efter skolan idag, sen när jag skulle kliva på bussen till pappa kom olivia, elin, amanda och nina. gick runt med dom ett tag till på stan istället. efter en timme satt jag på bussen, träffade paos kusin carro som jag satt och surrade med. en ruskigt ful kille stog och drägglade över oss också.


- - -

och visst tänker jag på dig

Av edis dedis - 27 september 2007 21:30

yes it is, yes it is...

Av edis dedis - 27 september 2007 19:07

amanda' säger:

vad har du ätit idag då?

nébil*....^^ .- säger:

en stor jävla gris

nébil*....^^ .- säger:

du rå

amanda' säger:

ingenting, jag fastar

Av edis dedis - 27 september 2007 18:55

god kväll


allt känns så bra nu, fast det känns svårt. små saker som gör en lycklig, jag tror och hoppas hoppas hoppas att saker blir som jag och gabbi har tänkt oss.


bea, det har varit en jobbig månad, men du har nog hjälpt oss mycket också.. det känner jag på mig, underbara du!


Av edis dedis - 25 september 2007 22:59

bara jag fick en timme, en minut, en hundradels sekund med dig.. finns så mycket man skulle vilja säga till dig som man aldrig sa, hur underbar du är, hur mycket du betyder för alla, hur älskad du är, hur mycket vi behöver dig!det är fortfarande offattbart det du gjorde, men man måste förstå ditt val.. hoppas du är på en bättre plats nu, saknar och älskar dig.



 1991.06.03-2006.09.25 

vila i frid

Anna Beatrice Wilje Wagenius




Av edis dedis - 24 september 2007 21:03

idag efter skolan åkte jag och morra på ikea. strosade runt och tittade på nya grejer till mitt rum. ska få en ny säng! kom hem lagom till idol, blev ännumer kär i christoffer. han är grym!

Ovido - Quiz & Flashcards