Alla inlägg under december 2007

Av edis dedis - 31 december 2007 14:42

SÅNT HÄR GÖR MIG SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!!!!!!!!!!!! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ VÄRLDEN?!? fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyfan. Människor är ju fan helt jävla dum i huvet.


http://www.expressen.se/1.417551

Av edis dedis - 31 december 2007 01:42

Nu vet jag varför det stog sådär i eftertexten på filmen, "du kommer alltid finnas i våra tankar, erik". Erik avled innan filmen han släppas...


Men nu ska jag sussa

Av edis dedis - 30 december 2007 23:20

Jaaa, nu ville Carro att jag skulle uppdatera. Om vadå?


Föressten Ida, jag har sett säg att du älskar mig nu, två gånger. Men jag fattar inte slutet? Varför säger den där killen i klassrumet säg att du älskar mig? Hur vet han om det?


Aja, ikväll har vi varit en massa barn i Bergsåker och åkt skriller. Skitkul! Jag borde verkligen satsa på hockeykarriären. Sen fick jag skjuts hem och nu tänkte jag se lite andra avenyn avsnitt och förtränga att andra avenyn-karim är våldtäcktsman i säg att du älskar mig.


Imorrn kommer lite tjejer hit och äter en massa gott, sen vid tolvslaget går vi ner till hamnen och kikar på fyrverkerierna. Mys!

Av edis dedis - 27 december 2007 00:28

Har gjort lite test nu, vilken kändis jag är mest lik, vilken kändis jag passar bäst ihop med och vilken prinsessa jag är mest lik. Här är resultaten;


Den kändis jag var mest lik var Shakira

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=8776


Den jag passar bäst ihop med var Johnny Depp (!)

Den Kjekke skuespilleren Johnny Depp er som skapt for deg ;=)

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=17482


Och den prinsessa jag var mest lik var Törnrosa med motiveringen:

du er strålende vakker og har gode venner...dine venner kan utrette mirakler ved hjelp av en tryllestav! men pass på. noen vil deg vondt så du bør være på vakt.

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=6038

Av edis dedis - 22 december 2007 20:02

Ta fram din mobil. Byt ut namnen i berättelsen mot namnen som kommer upp i din tel-lista. Bläddra släpp!


Jag har en del att bekänna. Ibland önskar jag att jag vore Ann-Katrin, även fast hon är otrogen mot Billig med Caroline. Precis innan jag somnar tänker jag på Elin Edholm, och den enda som gör mig riktigt jävla pissed off är Fin vårtgård. Gunn-Inger har ingen smak i konst och Ida Stenmark skulle jag helst vilja stå och svära på ungerska till. Igår skulle jag köpa en födelsedagspresent till Jimmy, men köpte istället ett paket cigg och ljög sedan om att Yeff mamma och pappa hade rånat mig på 46 kronor. När jag ska sova och är rädd tänker jag inte att det är ett monster någonstans i mitt rum, utan att Dennis Lood har sex med Linus från ljusta under min säng. När Niclas Wedin flörtade med mig fastän han var ihop med Osman hade vi sex, men då rådumpade jag honom dagen efter och berättade för Pontus Silfver att jag blivit våldtagen. Nu ska jag dissa Alnö Simon och istället åka in till stan och möta Veronika Jansson för att snacka skit om Agneta. Men första ska jag runka och tänka på Emma.

Av edis dedis - 22 december 2007 19:23

Igår var jag med Pao och Ted. Ted har jag inte träffat på hur länge som helst, skönt att ha honom här! Vi satt bara och surrade en massa, såg på Fucking Åmål och lite sånt. Sen följde vi med Ted en bit då han skulle hem, hans familj har ju flyttat till bergsgatan! Inte långt till honom nu. Sen gick vi ner på stan, jag träffade pappas arbetskamrat som frågade om jag hade vart på krogen, sen frågade han Pao om hon hade snus. På vägen hem gick vi förbi Tina, satt ute och pratade med henne i nån timme.


 Idag har jag mest sovit. Gjorde nåt test jag hittade på Carros blogg om vilken superhjälte man är, jag blev Superman. Inte förvånande!

Av edis dedis - 20 december 2007 22:35

Imorrn ska jag och en massa människor åka till Bergsåker för att se julshowen, sen ska jag och Ida åka på verket och hugga julgran (Idas idé). På kvällen ska jag nog vara med ralle, får se vad vi hittar på!

  

Av edis dedis - 17 december 2007 22:59

Där har vi frågan jag och Gabbi ska göra en fördjupning på tills imorrn...


YEAH (Y)

Ovido - Quiz & Flashcards