Alla inlägg under oktober 2007

Av edis dedis - 30 oktober 2007 17:25

Ta fram mobilen och gå in på kontakter,

Håll inne neråt knappen en stund och släpp

Skriv vem det blev som svar på frågorna!


1) Jag heter Ahmad

2) Jag gillar Ann-Catrin

3) Jag hatar Automatisk kundtjänst

4) Jag är kåt på Elin Edholm

5) Jag är verkligen superkär i Emli Estlind

6) Snyggast i världen: Eva U

7) Fulast i världen: Gabriel Simander

8) Äckligast i världen: Henke Dahlen

9) Tråkigast i världen: Ida Edholm

10) Jag ska satsa på Iron Maiden Sjödin

11) Min bästis är Jens

12) Jag vill ha sex med Kung kofis (dennis lood)

13) Jag hatar mest Markus Altti

15) Jag har en hemlighet med Niclas Wedin

16) Jag skämms mest över Polisen

Av edis dedis - 30 oktober 2007 16:58

Av edis dedis - 30 oktober 2007 16:32

idag har jag sovit bort hela dagen, och det betyder att jag inte kommer kunna sova bort min mensvärk... vilket är ett stort minus, för det finns inget annat sätt för mig att få den att gå över.


det känns som det här lovet kommer vara slut väldigt snart, vilket jag inte gillar speciellt mycket... ser inte fram emot att vara på hedbergska igen... får se om det kanske blir riiby med emelie imorrn, hoppas på det!


- - - - -

Du blommar upp av ingens frö
i värme varm som slask och snö
Du torkar tår av ingens tröst
och lyssnar tyst till ingens röst


Du gick sakta nerför gatan
och det mörknade och blev kallt
men jag hade din värme kvar i ryggen
och jag såg dig överallt
Det var så det var


Vad händer när mörkret vinner över ljuset
Och vi tror att det onda är gott
Då vi finner att allt som levde är fruset
Och allting har blivit grått


Och den kärlek som jag ger
är blott en del av den jag saknar
varje morgon när jag vaknar,
var sekund och var minut.


För när snön hade kommit och marken hade täckts
Var vi mitt i vår ljusaste tid
Nu har löven fallit och minnena väcks
Jag kan fortfarande höra ditt liv


Av edis dedis - 29 oktober 2007 15:04

varför är alla så konstiga? jag är också konstig. vad beror det på?

Av edis dedis - 28 oktober 2007 21:14

idag hade vi inomhus match mot timrå, vems idé var det att anmäla kovlands if till en cup där de bara får sämre självförtroende? haha, i vilket fall som helst förlorade vi med 10-1, mycket förståeligt...


iallfall, igår kväll tog jag bussen ut till nyllet i kovland, oliva, amanda och madde var också där. vi kikade nån film som jag somnade till, sen åt vi kladdkaka och surrade på lite. vid elva eller nåt kom syster min och hämtade mig så följde jag henne till indal. vi gick och la oss och imorse tog vi det bara lugnt. magen hennes är tjock nu! :) fy vad jag längtar tills undret ska komma..


- - - - -

bea, du skulle göra allt så mycket lättare. saknaden växer

Av edis dedis - 27 oktober 2007 16:48

har precis varit med pappa, lousie, lenny och linus på olearys och ätit och tittat på giffarna. fyyyfan vad skönt att dom gick upp! kunde knappast tro det... men man slutar aldrig förvånas över saker och ting, aldrig

Av edis dedis - 25 oktober 2007 17:46

igår efter skolan földe jag gabbi ner till stan. vi strosade runt där ett tag, sedan åkte oskar förbi på vägen. precis då skulle gabbi jobba, så då åkte jag med han och andre upp till oskar och hjälpte dom att tvätta bilen (som jag tydligen inte var så bra på), sen åkte vi ner på kuben och åt hamburgare. efter det åkte vi hem till oskar igen, skulle se dö hårt, men det orkades inte med. vi tjuvringde pao som hörde att det var andre på en gång. vi bestämde oss för att åka och hämta pao och åka upp till gamla psyk, sagt och gjort! innan vi åkte klädde vi ut oss, hahahahhahahahahha....hahahah synd att jag inte har bilder sen det... jag hade jens ovanför naveln, höga "punk skor", puma skärp, en blå puma t-shirt, en svart dunväst, sundsvall hockeykeps och ryggsäck, oskar såg ut som en pedofil med enorma kängor, trasiga jeans, en lång brun tjej skinnjacka, nåt baskerliknande och gula solbrillor, andre var nog ändå mest ful. han hade en förliten joggingdress och en gubbkeps, dessutom målade han svart skägg och hade ett par svarta solglasögon, såg ut som en jävligt skum typ. när vi ringde pao i bilen sa vi åt henne att också klä ut sig, så frågade hon hur alla vi såg ut. då sa vi att andre hade åkt till lollo men att vi skulle skjutsa en kille från göteborg till nacksta istället. (och blondinen gick på det), så när vi kom till favoritkovland klev jag ur bilen och sa åt pao att hon fick sitta bak med den där killen för han var så jävla äcklig. sen satte oskar på den där finska-låten-med den-lila-flodhästen-i-kjol, och "ahmad" började stordigga, hahaha faaan vad jag garvade! så svårt att förklara, men han hade några riktigt snygga moves.. när vi åkt ett tag (ahmad diggar fortfarande steinhårt) viskar pao och frågar mig om det är nåt allvarligt fel på han... åh gisses. när vi var vid granlo förstog pao äntligen att det var andre. haha aldrig skrattat så mycket som på den bilfärden tror jag. jaja, sen åkte vi upp till psyk, var inne och gick där ett tag. efter det for vi hem till ogge igen, hade det allmänt trevligt. vid halv tolv eller nåt cyklade vi hemåt, pao somnade på en gång. i


idag har inte hänt så mycket, måste plugga ikväll iallfall


ha det!

Ovido - Quiz & Flashcards