Direktlänk till inlägg 25 oktober 2007

gårdagen

Av edis dedis - 25 oktober 2007 17:46

igår efter skolan földe jag gabbi ner till stan. vi strosade runt där ett tag, sedan åkte oskar förbi på vägen. precis då skulle gabbi jobba, så då åkte jag med han och andre upp till oskar och hjälpte dom att tvätta bilen (som jag tydligen inte var så bra på), sen åkte vi ner på kuben och åt hamburgare. efter det åkte vi hem till oskar igen, skulle se dö hårt, men det orkades inte med. vi tjuvringde pao som hörde att det var andre på en gång. vi bestämde oss för att åka och hämta pao och åka upp till gamla psyk, sagt och gjort! innan vi åkte klädde vi ut oss, hahahahhahahahahha....hahahah synd att jag inte har bilder sen det... jag hade jens ovanför naveln, höga "punk skor", puma skärp, en blå puma t-shirt, en svart dunväst, sundsvall hockeykeps och ryggsäck, oskar såg ut som en pedofil med enorma kängor, trasiga jeans, en lång brun tjej skinnjacka, nåt baskerliknande och gula solbrillor, andre var nog ändå mest ful. han hade en förliten joggingdress och en gubbkeps, dessutom målade han svart skägg och hade ett par svarta solglasögon, såg ut som en jävligt skum typ. när vi ringde pao i bilen sa vi åt henne att också klä ut sig, så frågade hon hur alla vi såg ut. då sa vi att andre hade åkt till lollo men att vi skulle skjutsa en kille från göteborg till nacksta istället. (och blondinen gick på det), så när vi kom till favoritkovland klev jag ur bilen och sa åt pao att hon fick sitta bak med den där killen för han var så jävla äcklig. sen satte oskar på den där finska-låten-med den-lila-flodhästen-i-kjol, och "ahmad" började stordigga, hahaha faaan vad jag garvade! så svårt att förklara, men han hade några riktigt snygga moves.. när vi åkt ett tag (ahmad diggar fortfarande steinhårt) viskar pao och frågar mig om det är nåt allvarligt fel på han... åh gisses. när vi var vid granlo förstog pao äntligen att det var andre. haha aldrig skrattat så mycket som på den bilfärden tror jag. jaja, sen åkte vi upp till psyk, var inne och gick där ett tag. efter det for vi hem till ogge igen, hade det allmänt trevligt. vid halv tolv eller nåt cyklade vi hemåt, pao somnade på en gång. i


idag har inte hänt så mycket, måste plugga ikväll iallfall


ha det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av edis dedis - 1 februari 2009 16:37

Nu har jag tagit steget!! Ni hittar mig nu på www.nandoe.blogg.se.   Anledningarna är många, jag gillar blogg.se mer, det är coolare, man kan ha hur många bilder man vill, man kan ha egen header, alla mina kompisar har det... Jag kan rabbla hur länge...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:47

Okej, Emmas kväll ägde så sjukt igår, nu sitter hon och pratar om hur kul hon hade.. Fan att jag åkte hem! Men nästa gång Emma, då jääävlar kör vi!!...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:02

Okej, i natt drömde jag att jag och Olivia spelade i OS med timrå? Vi spelade i förstakedjan och vi gjorde första målet, sen ville inte jag spela nå mer för jag var så ostadig och tyckte inte riktigt att jag förtjänade att spela. Sen fick vi medalj o...

Av edis dedis - 1 februari 2009 01:52

Sådär, nu är jag hemma. Har vart en jäävulskt kall kväll, så nu sitter jag och äter kladdkaka med grädde och varm choklad. Det rockar!   Som jag anade att det skulle bli åkte jag in till stan vid sju. Gick hem till Emmas systers lägenhet där Emma och...

Av edis dedis - 31 januari 2009 15:32

Igår följde jag med Tova, Maja, Stina, Julia och Emma hem till Mimmi. Vi åt god middag och efterrätt, sen kom det lite folk. Riktigt mysigt hade vi det! Spelade spel och dansade, vi somnade vid 5 och klev upp vid halv 10. Jag har inte sovit nåt mer h...

Ovido - Quiz & Flashcards