Alla inlägg under november 2008

Av edis dedis - 26 november 2008 18:57

Idag tänker jag på er. Vad man än säger, vad man än gör så förändrar inte det hur det är. Vi gör alla olika val i livet, det här var era val och jag hoppas att ni har det bra.


Det som fattas inom mig kommer aldrig kunna fyllas ut, saknaden kommer aldrig försvinna och, framförallt, sorgen att inte ha er två att dela allting med kommer alltid finnas med mig.


Hoppas ni är på en bättre plats, jag älskar er.

Av edis dedis - 25 november 2008 22:46

Snart är det julafton, ungefär en månad kvar och det är så jäkla stressigt. Varför ska det alltid vara stressigt innan jul? Varför lär sig aldrig lärarna att alla tänker likadant, "vi avslutar med ett litet prov". Ibland känns det som om dom jävlas, dom flesta har varit med om en hel del terminsslut..


I vilket fall som helst, bara bita ihop och gilla läget. Den här veckan har vi glosprov i affärskommunikation och prov i företagsekonomi.

Nästa vecka har jag två rättskunskapsprov, och psykologiförhör.

Veckan efter det är det vecka 50, då har vi antingen matteprov eller spanskaprov, minns inte vilket. Veckan därpå är sista veckan, och då lär vi ju ha mest. Sen är det jul. Helt otroligt sjukt vad tiden går fort!! Sen är bara halva gymnasiet kvar.


VAD JAG HAR BLIVIT STOR!

Av edis dedis - 22 november 2008 18:42

Helg. Otroligt skönt! Idag har jag och Pao städat hos Micha. Det tog tre timmar. Efter det kollade jag lite på j18, är hemma nu och väntar på mina vänner. Ska ha myskväll ikväll, det var ett tag sen!



Av edis dedis - 20 november 2008 23:03

Vad är det här om att jag håller på att bli sjuk? Är det nåt slags skämt eller??? Jag tror helt enkelt gud driver med mig. Varför, VARFÖR ska jag bli sjuk nu, kanske behöva stanna hemma från skolan och missa ännu mer? Är det nån som ogillar mig väldigt mycket?


Jag får helt enkelt lägga mig och hoppas att allt är ett stort skämt. Imorrn kommer jag vakna frisk och kry!

Av edis dedis - 19 november 2008 22:43

Åh vad jag vill se smala Sussie nu! Måste försöka plugga, har två förhör i affärskommunikation och psykologi imorrn. Kul.


Av edis dedis - 18 november 2008 17:45

Okej, jag tycker mindre om den blöta vintern än den torra, så låt snön stanna. Men räcker med -1 grad.


Idag har jag varit på friskis efter skolan med klassen och en massa andra elever. Då slipper vi gympan på fredag, asbra! Sen är jag dödligt trött. Kom i säng sent inatt för var tvungen att se ikapp alla andra avenyn-avsnitt.


Ikväll måste jag plugga, matteprovet imorrn är inte att leka med. Ett g gör mig mer än glad! Sen är det timrå ikväll, ska se om det går på tv. Nu ska jag sova en kvart, sen plugga. Hörs!

Av edis dedis - 17 november 2008 22:18

Åhåå! Nu är jag i Sverige. Fina kalla Sverige. Men allt är bra lagom här, förutom vädret då. Jag gillar inte vintern för fem öre.


Idag var jag på skolan. Det känns inte så jättesvårt att komma ikapp den här gången, men vi får se. Har inte haft affärskommunikation och företagsekonomi än.


Igår var det föressten fotbollsträning. F y f a n. Träningsverk idag och friskis imorrn, mäh, underbart. Ska plugga matte nu, prov på onsdag. Haa det!

Av edis dedis - 14 november 2008 18:16

Ursäkt för att jag inte skrev nåt igår, jag hann bara acceptera kommentarerna och ta bort avslöjandet i mitt förra inlägg innan datorn dog. I alla fall!


Igår fick jag sluta vid 12, så åkte jag och Carro in till Pickadilly. Där träffade vi junior och hasse, vi strosade runt lite och åt lunch på Burger King (dom ångar inte köttet där Carro Nylander). Vid klockan 16 kom Anna in, och lite efter det kom Peter så var vi alla sex. Vi drog och fikade på starbucks innan vi kunde bli insläppta. Lejonkungen var grym. Så sjukt bra, värt varenda öre och är himla glad att vi gick. Efter det tog vi tunnelbanan hem.


Idag var sista dagen på jobbet. Vad konstigt det känns ändå! Fick ett häfte med en massa teckningar som alla hade målat också, gulligt av dom. Köpte en blomma på vägen hem som Andy och Liz fick också.


Ikväll vet jag inte hur det blir, var ju tänkt att vi skulle äta middag alla 16 men många är sjuk eller ska ut på nåt annat. Kanske blir en fika bara! Jag ska i alla fall äta fish and chips, sista middagen här hemma.


Imorrn åker jag! Helt sjukt, tiden har gått så himla fort samtidigt som man är väldigt nöjd. Tre veckor var helt enkelt perfekt. Otroligt glad att jag fick vara med om det här i alla fall! Nästa gång jag skriver är jag hemma i Sverige. Åhhh!

Ovido - Quiz & Flashcards