Alla inlägg den 9 november 2008

Av edis dedis - 9 november 2008 19:48

Igår klev jag upp vid 8 och träffade dom andra i Twickenham. Tog bussen in till London, gick och strosade runt med Anna, Jennifer och Carro, men som vanligt tappade vi bort alla så det vart bara jag och Carro tillslut. Vi åt iallfall den där sjukt goda våfflan som dom säljer överallt till lunch, sen strosade vi överallt och kom på hur lagom Sundsvall är. Lagom stort, lagom mycket folk och inte en jävla massa trängsel och knuffandes vart man än ska. Dom roligaste butikerna har ju också mest folk, störande som fan.


När vi var nära bristningsgränsen, iallfall Carro, hittade jag Bikbok. Vi gick in där och jag köpte min vinterjacka. Den finns i Sundsvall också, men lika bra att köpa den här och den kan möjligen vara slut där hemma också.


Sen mötte vi upp dom andra (Peter, Hasse, Junior, Jennifer och Anna) och gick och åt på nån resturang. Pasta, jättegott! Tog bussen hem och alla åkte hem på en gång, vi var dödströtta allihopa.


- - -

Imorse tog jag sovmorgon och sov till 9. Sen mötte jag Anna, Carro och Jennifer inne i Twickenham, tog bussen vidare till Camdon där det var marknad. Strosade runt lite, handlade i en grym affär och lite sånt. Vidare till Picadilly där bussbiljetterna skulle hämtas så tog vi bussen hem vid fyra. Lagom dag och lagom trött.


Sitter på rummet nu, jättehungrig men Liz kom nyss upp med en tallrik nachos med smält ost. Grymt gott! Snart är det mat, lasagne.


Resten av veckan kommer vara grymt tråkig, jag ska inte göra av med ett enda öre till förutom lunch. Shoppingen är överklar! Torsdag blir det lejonkungen, blir riktigt najs iallfall. Och sen på fredag avslutningsmiddag, sen hem! Ska bli ganska skönt

Ovido - Quiz & Flashcards