Alla inlägg under mars 2008

Av edis dedis - 24 mars 2008 13:21

Haha Ida världen är liten! :)

Av edis dedis - 24 mars 2008 13:08

Vad gjorde du för tio år sedan?
Mobbade Albin med Pao. Eller var allmänt jävliga. HAHAHAHA


Vad gjorde du för ett år sedan?
Umgicks med Carro dygnet runt.


Fem snask du gillar.
Jag tror jag gillar allt


Vad skulle du göra om du var miljonär?

Skänka bort en massa pengar, sen skulle jag köpa tillbaka Kovlandshuset


Tre dåliga vanor:
Hetsigt humör, säga saker jag inte riktigt menar, sur då jag är trött


Fem saker du gillar att göra:
Sova, träffa mina friendos, resa, ta det lugnt?


Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
randigt, gult... närå


Fyra favoritsaker:
Min säng, Kovland, vänner och datorn

Fem personer som jag gärna vill se göra den här utmaningen:

www.elinedholm.blogg.se

www.idholm.bloggagratis.se

www.gabriellatoresson.blogg.se

www.carolinenordlund.blogg.se

www.ingentingalls.bloggagratis.se

Av edis dedis - 24 mars 2008 12:54

Okej, nu var det ett jäkla tag sen. Ber om ursäkt för det men det är ändå bara mina systrar som läser min blogg så det spelar inte så stor roll ändå. Det händer så mycket i mitt lilla tonårsliv så jag hinner knappt med det själv förstår ni!


Lovet har väl mest spenderats med Gabbi. Det kanske till och med är varje dag? I förrgår var vi iallfall ut till Söråker där pappa Peter bor och hälsade på. Alva, Thea och Pernilla var också där. Vi åt en massa mat, sen gick vi på ica och hyrde två filmer. Småhundarna fick jag gömma i jackan men det märkte dom på ica ändå. Donna och Ivar är iallfall sjukt söt. När vi kom tillbaka sov jag och Gabbi i två timmar, sen kikade vi film och surrade telefon.


Igår åkte vi in till stan vid 4 eller nåt, minns inte vad vi gjorde. Vi åt middag iallfall. Vi tog en välbehövd dusch efter som vi verkligen STANK svett, smöret glänste i hårrötterna. Blod svett och tårar. 
Vid tio tog vi en promenad till Haga och hälsade på Micke, Affe och co. Efter en timme eller nåt fick vi skjuts hem av Kim, snällt. Väl hemma satt jag och G och pratade med A&A i telefon några timmar. G somnade och efter ett tag somnade jag också.


Imorse när jag vaknade (före Gabbi!) var jag på ett väldigt bra humör. Kan bero på att jag vaknade fräsh för första gången på länge. Jag klev upp och gjorde frukost på säng åt Gabbi, jag börjar bli för snäll... Vi kollade klart de nya avsnitten från andra avenyn och nu har Thor precis gått till bussen. Hon kommer tillbaka snart.


Och föressten! Jag har haft konstant magont sen i onsdags, nåt fel är det ju.

Av edis dedis - 19 mars 2008 16:17

Har så mycket bättre saker för mig. Idag fyller iallfall Iris en månad. Tiden går fort!


Idag var en hemmadag för mig, kände mig dålig och spydde nån gång imorse. Hoppas inte att det är magsjuka iallfall. Igår var jag med Ritos, vi roade oss och åt våfflor. Efter det gick jag hem och åkte på träning, kul. Nu ska jag vila huvudet och fundera på hur det blir.

Av edis dedis - 12 mars 2008 23:44

GABBI ÄLSKAR STRUMPOR, WIIEEEEEE. AH DET GÖR HON JU

Av edis dedis - 11 mars 2008 23:54

hahahaha 7-0 Robin? tss...

Av edis dedis - 11 mars 2008 17:28

Just nu är jag ganska nöjd. Skönt. Ska hjälpa mamma att få upp min garderob, sen ikväll ska jag träna. Har nackspärr också.


Igår kom Tuva in blodig, skärrad och tuffsig. Haha lillstackarn har hållt sig inne sen dess. Hon har blivit så social på sistone! Under flytten då Rogers fyra stora kompisar hjälpte till var hon mitt upp i allting.


Av edis dedis - 10 mars 2008 23:07

Idag efter skolan åkte jag med Jesper och en massa till Birsta. Vi strosade runt där lite, sen fick jag skjuts hem till Booooz. Vid 6 kom riten förbi, sen gick jag med henne hem i 2 minuter. Efter det kom Marcus och hämtade mig så åkte vi till timrå och handlade mat till Micke. Efter det skjutsade han mig och maten till mickes lägenhet, vi gick upp till Sebbe där Micha och alla var. Yeah. Vid tio åkte jag med Marcus och Linn hem, ska skriva nån engelskagrejs nu.

Ovido - Quiz & Flashcards