Direktlänk till inlägg 24 mars 2008

påsklov

Av edis dedis - 24 mars 2008 12:54

Okej, nu var det ett jäkla tag sen. Ber om ursäkt för det men det är ändå bara mina systrar som läser min blogg så det spelar inte så stor roll ändå. Det händer så mycket i mitt lilla tonårsliv så jag hinner knappt med det själv förstår ni!


Lovet har väl mest spenderats med Gabbi. Det kanske till och med är varje dag? I förrgår var vi iallfall ut till Söråker där pappa Peter bor och hälsade på. Alva, Thea och Pernilla var också där. Vi åt en massa mat, sen gick vi på ica och hyrde två filmer. Småhundarna fick jag gömma i jackan men det märkte dom på ica ändå. Donna och Ivar är iallfall sjukt söt. När vi kom tillbaka sov jag och Gabbi i två timmar, sen kikade vi film och surrade telefon.


Igår åkte vi in till stan vid 4 eller nåt, minns inte vad vi gjorde. Vi åt middag iallfall. Vi tog en välbehövd dusch efter som vi verkligen STANK svett, smöret glänste i hårrötterna. Blod svett och tårar. 
Vid tio tog vi en promenad till Haga och hälsade på Micke, Affe och co. Efter en timme eller nåt fick vi skjuts hem av Kim, snällt. Väl hemma satt jag och G och pratade med A&A i telefon några timmar. G somnade och efter ett tag somnade jag också.


Imorse när jag vaknade (före Gabbi!) var jag på ett väldigt bra humör. Kan bero på att jag vaknade fräsh för första gången på länge. Jag klev upp och gjorde frukost på säng åt Gabbi, jag börjar bli för snäll... Vi kollade klart de nya avsnitten från andra avenyn och nu har Thor precis gått till bussen. Hon kommer tillbaka snart.


Och föressten! Jag har haft konstant magont sen i onsdags, nåt fel är det ju.

 
 
Ingen bild

ida

24 mars 2008 22:24

att systrarna læser ær væl inte så bara?! :( sen så verkar du inte gøra annat æn att prata i telefon och sova. men men, alla ska vi hitta vårat kall, och du kanske inte ær så briljant på nåt annat? sov gott :)

 
Ingen bild

gabri

24 mars 2008 23:21

Ja du är sweet du :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av edis dedis - 1 februari 2009 16:37

Nu har jag tagit steget!! Ni hittar mig nu på www.nandoe.blogg.se.   Anledningarna är många, jag gillar blogg.se mer, det är coolare, man kan ha hur många bilder man vill, man kan ha egen header, alla mina kompisar har det... Jag kan rabbla hur länge...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:47

Okej, Emmas kväll ägde så sjukt igår, nu sitter hon och pratar om hur kul hon hade.. Fan att jag åkte hem! Men nästa gång Emma, då jääävlar kör vi!!...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:02

Okej, i natt drömde jag att jag och Olivia spelade i OS med timrå? Vi spelade i förstakedjan och vi gjorde första målet, sen ville inte jag spela nå mer för jag var så ostadig och tyckte inte riktigt att jag förtjänade att spela. Sen fick vi medalj o...

Av edis dedis - 1 februari 2009 01:52

Sådär, nu är jag hemma. Har vart en jäävulskt kall kväll, så nu sitter jag och äter kladdkaka med grädde och varm choklad. Det rockar!   Som jag anade att det skulle bli åkte jag in till stan vid sju. Gick hem till Emmas systers lägenhet där Emma och...

Av edis dedis - 31 januari 2009 15:32

Igår följde jag med Tova, Maja, Stina, Julia och Emma hem till Mimmi. Vi åt god middag och efterrätt, sen kom det lite folk. Riktigt mysigt hade vi det! Spelade spel och dansade, vi somnade vid 5 och klev upp vid halv 10. Jag har inte sovit nåt mer h...

Ovido - Quiz & Flashcards