Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

ett onödigt inlägg

Av edis dedis - 27 januari 2009 23:19

Jag pratar så sällan om dig Pierre. Det händer nån gång, när jag gör nåt som jag har fått ifrån dig, "snygg tjej" som vi alla säger nu, när jag är på en plats vi har varit på tillsammans, helt enkelt när det är nåt som förknippas med dig. Jag önskar att alla mina kompisar kände dig, att dom kunde dela mina minnen med mig, för för mig finns du i så mycket. I nästan allt jag gör, i mitt tänkande och min syn på livet. På nåt sätt hittade jag mig själv som person när jag träffade dig, jag hittade ett sätt jag kunde vara på utan att det var konstigt. Framför allt trodde jag att du skulle finnas för mig föralltid. Jag måste helt enkelt skriva av mig, för det tomrummet du lämnade gör så ont. Jag trodde aldrig nåt skulle kunna göra såhär ont såhär länge, det är en slags panikkänsla som bara växer inuti, det går helt enkelt inte att sätta ord på. Jag vet bara inte hur jag ska bete mig, hur jag ska kunna acceptera att du valt att inte fortsätta med oss. Du kommer alltid vara så levande, varje gång jag åker ljustabussen kommer tankarna fram, varje gång jag hör en speciell låt eller då jag sitter ensam och bara tänker. Hur ska man nånsin kunna glömma ditt skratt och dina jävulskt hårda slag? Jag lider med dom som missade dig. Dom som inte fick lära känna dig på djupet, som fick se vilken ärlig och fin människa du var. Jag saknar dig, mer än du anar. Och det är svårt för andra att lyssna och förstå.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av edis dedis - 1 februari 2009 16:37

Nu har jag tagit steget!! Ni hittar mig nu på www.nandoe.blogg.se.   Anledningarna är många, jag gillar blogg.se mer, det är coolare, man kan ha hur många bilder man vill, man kan ha egen header, alla mina kompisar har det... Jag kan rabbla hur länge...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:47

Okej, Emmas kväll ägde så sjukt igår, nu sitter hon och pratar om hur kul hon hade.. Fan att jag åkte hem! Men nästa gång Emma, då jääävlar kör vi!!...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:02

Okej, i natt drömde jag att jag och Olivia spelade i OS med timrå? Vi spelade i förstakedjan och vi gjorde första målet, sen ville inte jag spela nå mer för jag var så ostadig och tyckte inte riktigt att jag förtjänade att spela. Sen fick vi medalj o...

Av edis dedis - 1 februari 2009 01:52

Sådär, nu är jag hemma. Har vart en jäävulskt kall kväll, så nu sitter jag och äter kladdkaka med grädde och varm choklad. Det rockar!   Som jag anade att det skulle bli åkte jag in till stan vid sju. Gick hem till Emmas systers lägenhet där Emma och...

Av edis dedis - 31 januari 2009 15:32

Igår följde jag med Tova, Maja, Stina, Julia och Emma hem till Mimmi. Vi åt god middag och efterrätt, sen kom det lite folk. Riktigt mysigt hade vi det! Spelade spel och dansade, vi somnade vid 5 och klev upp vid halv 10. Jag har inte sovit nåt mer h...

Ovido - Quiz & Flashcards