Alla inlägg den 23 januari 2009

Av edis dedis - 23 januari 2009 12:45

Nu sitter jag på engelskan. Lyssnar på Melissa Horn och ska skriva om den där boken, men min bok är borta? Ska få låna bästa Elins bok då hon läst ut sin. På måndag. Sen har vi gympa, skridskor. HAHA som jag längtat! Ska bli riktigt najs, alltså våran klass på skrillor.....


Efter det ska jag åka hem, försöka städa för mina sfgf-flickor kommer hem till mig och äter tacos. Andrea har med sig bilderna från i helgen också, ska bli intressant...  Efter det drar alla åt sitt håll, och Naf, Bench, Carro, Tova, Stina, Julia och Maja kommer. Kanske nån mer? Vi ska iallfall ha trevligt, sen drar vi nånstans. Om det händer nåt kul vill säga, mycket troligt..


Igår var det förresten hockey. Äg. Gabbis kille gjorde en fin match, tror hon blev lite rörd :')

Ovido - Quiz & Flashcards