Alla inlägg den 3 januari 2009

Av edis dedis - 3 januari 2009 17:55

Vad som än händer, finns ja alltid här för er.

ja älskar er, ni e dom ja vänder mig till.

även om vi tjaffsa, de kommer alltid en ljus dag efter alla mörka nätter.

De kommer svårare tider, de går upp och ner, nonstop.

håll huvudet högt bara och va ärlig mot dig själv och alla andra.

riktigt ärlig, precis som mig, min ärlighet satt mig i problem ja aldrig trodde skulle hända mig, aldrig, men ja kan inte göra nånting åt de, bara fortsätta.

Klaga aldrig, tyck inte synd om oss själva, låt dig inte själv vara offret, för de finns dom som ha de mkt mkt värre, men vi alla ha våra problem, vi alla ha våra egna tårar att släppa.

va bara ärlig, gö aldrig illa någon när du själv bara vill njuta av livet, utan problem o bara le varje dag, men tyvärr så är de inte så, vi alla lider verkar de som, vi alla vill skada varandra, me ord elr slag, varje jävla dag.

Ja vill inte få de här o låta som ett dåligt liv elr nåt, men de e sant, de e verkligheten. vi lever bara i den och vi knullar oss själva varje jävla dag.



 www.pierrem.bloggagratis.se

eey

Av edis dedis - 3 januari 2009 13:36

Igår sov jag till halv 2, det är inte speciellt bra och måste försöka kliva upp i bättre tid hädanefter. Grejen är att jag lägger mig i bra tid, är bara så sjukt trött? Har förmodligen nån sjukdom eller nåt.


Ja iallfall, pappa ringde som sagt och väckte mig halv 2, frågade om jag ville följa med till Elin och det var ju ett jättebra förslag, hade ju inte vart ut på hela dagen heller. Så vi åkte dit, mysigt som vanligt och surrade och fikade och grejer. Vid 17-tiden åkte vi hemåt igen, jag ringde Nafen och sa att jag skulle vara med henne. Sagt och gjort, vi umgicks och hade det jävligt trevligt hela kvällen, fastän Olgan, Thor och Paon hade bättre saker för sig. Och såklart Nyberne, men hon är ju kääääändis..


Imorse skulle vi kliva upp vid 10, jag intygade Nafen att jag skulle vakna så vi behövde inte ställa nån väckarklocka. Vi vaknade halv 12. Vilket fall som helst bättre än tidigare, så det får jag vara nöjd med. Vi åt lite frulle, och Nafen åkte till sin pålle och mockade. Sitter och väntar på henne nu, och idag vet jag inte vad det blir. Hade planer på att åka skridskor, men ah, vi får se hur det blir. Sånna löften har vi ju haft förut... :)


Ikväll blir det iallfall körslaget och JVM, antar att det blir hemma hos mig. Najs

Ovido - Quiz & Flashcards