Alla inlägg den 8 januari 2009

Av edis dedis - 8 januari 2009 23:38

amanda säger:

hur mår han

» Jonaѕ. säger:

humöret lär ju itne va tipp topp ska du se

pör säger:

lärju vara skäggig

» Jonaѕ. säger:

nå så jävulst

amanda säger:

HAHAHA

amanda säger:

jamen hur kommer det gå för han då

Simon säger:

hans frihet ligger nog på havets botten för ett tag

 - - - -


 Det här är alltså människorna jag umgicks med, så jävulskt sjuk i huvet allihopa, men samtidigt så härliga. Eller, "Hääli". Alla pratar dom likadant, och klart man saknar. Carro, du minns kvällen hos yeffan, då markus skulle mata fiskarna? Eller haha, hur kan man glömma..

Av edis dedis - 8 januari 2009 23:24

amanda säger:

yeff lever dina fiskar?

Larsson säger:

yeffs crimenal records ojojojoj

Simon säger:

haha

Simon säger:

hahah

» Jonaѕ. säger:

justja du haju vart här hahah

» Jonaѕ. säger:

näe stendöda

amanda säger:

eller har markus matat ihjäl dom för ett antal månader sen?

Simon säger:

hahahha

» Jonaѕ. säger:

alla dog utom en

Larsson säger:

hahahahahaha

» Jonaѕ. säger:

som mackan ville döda

Simon säger:

gav ahn dom svinmkt mat?

Larsson säger:

å du yeff ha nackat om min hamster

amanda säger:

jamen markus skulle vara snäll, matar fiskarna med hela burken

Simon säger:

inte ens fluddrad då säger ja

» Jonaѕ. säger:

hahaha justja

» Jonaѕ. säger:

att du kmr ihåg sånt skit

amanda säger:

men KONSTIGT

» Jonaѕ. säger:

full han va då

amanda säger:

han kom in, hade ramlat och hade sår över hela armen. "amanda vill du slicka"

Simon säger:

hahhahahah

Larsson säger:

hahahahahahahaha

» Jonaѕ. säger:

han e häli makkan

» Jonaѕ. säger:

inga fiskar o mata där han sitter o trycker inte

pör säger:

de finns det ju inte

amanda säger:

senare

Simon säger:

sen

pör säger:

sen

Av edis dedis - 8 januari 2009 23:07

Jag ska fortsätta blogga, för dig dutt och lite för mig.


Idag hade vi en lektion. Geografi med Johan, jävulskt skön människa. Efter skolan drog jag hem till Carro, har ju inte träffat människan på evigheter. Vi skulle plugga, men min ork har försvunnit och verkar aldrig vilja komma tillbaka. Vi blev iallfall hyfsat klara, måste göra klart allt imorrn, sista chansen att lämna in.


Nu sitter jag och har jävulskt tråkigt, borde gå och lägga mig men Tommy har dragit in mig en konversationpå msn full med fula människor, och tro mig, man får reda på ett och annat. Orkar inte delta, men tjuvläsa lite skadar inte. Nu pratas det om nån tjej Simon tydligen träffat på nyår, det gick inte så bra och han gick tillbaka dagen efter och spydde? Förstår inte riktigt. Tommy förresten, han var det längesen man surrade med. Tiden med han, Carro och Pierre var fan överlägsen. Aldrig någonsin skrattat så mycket. Så sjukt less att bilderna är borta.


Imorrn ska jag ut till Kovland, Alex fyller ARTON så vi ska fira henne. Kul! Jag vill också bli stor. Sen på lördag ska jag nog kolla hockey, sen får jag se vad det blir.

Ovido - Quiz & Flashcards