Alla inlägg den 6 januari 2009

Av edis dedis - 6 januari 2009 16:09

Incest, det är dagens ord. Tåls att fundera på.


Förresten, söndagkväll spenderades med Emelie, vi myste på, sen kom Jennifer förbi en sväng. Vi tryckte chips och snackade skit. Igår följde jag med Empan till Riiby, vi red ut en sväng och det var nå jävulskt kallt. Men skönt! Ja och efter det åkte vi till Empan igen, jag fick träffa hela släkten, så åt vi middag och Emelie spillde ut julmust över hela bordet, men det var inte hennes fel. Sen var Olle snäll och skjutsade mig till matchen, och därifrån har jag redan berättat.


Nu sitter jag hemma hos nyberne, sov här inatt, vi kollade sverige-matchen och det sög ju. Nafen var också med, men hon var inte speciellt intresserad. Hehe. Tänkte ta nån buss hem, men eftersom jag är i Kovland går inte nästa buss förrän SJU. Så pappa ska komma och hämta mig, blir fint det. Och jag orkar verkligen inte skola imorrn.

Ovido - Quiz & Flashcards