Alla inlägg den 13 januari 2009

Av edis dedis - 13 januari 2009 23:20

Jag ska börja med att chocka, imorse var jag på bodypump. KL ÅTTA! Helt sjukt. Det var ialflall Carro och Elin som lurade iväg mig på det, och det var nog jävligt bra. Trött som ett as var jag i benen, dom bara skakade småstackarna. Efter det gick vi till skolan, den sög som vanligt. Varför ska allt vara så jävla tråkigt för? Alltid samma sak, dag ut och dag in. Gå till skolan, ha jävulskt tråkiga, enformiga lektioner, äta lunch och sitta i den förbannat trånga matsalen och glo på allt folk, gå ner i datasalen för det är enda stället på hela skolan som är varmt, få damp på att ungarna förstör datorerna och snor kulerna i musarna så dom inte går att använda, gå till nån jävulskt tråkig lektion, gå ner på stan och åka hem. Ska det vara på det här viset.


Åkte iallfall hem till mor, skulle behöva läsa lite ur "a child called It", men har tappat bort boken och orkar inte sitta och läsa en massa engelska. Vet ju ändå hela handlingen, boken är grym hur som helst.


Sen åkte jag ut till Timrå, dom spelade bra och vann med 6-1. En massa fult folk där också, gah blir upprörd bara jag tänker på det så jag låter bli. Alfred och Micke valde att lämna mig efter andra iallfall, men tur som jag har var Robin och Wedda där som jag kunde sitta med. Dom har inte lessnat på mitt surr, och gillar att snacka skit. Vilket Alf och Mick märkbart inte gör längre. Ska nog sluta störa dom på alla matcher.


Nu ska jag nog sova. Det vore jävligt bra och jävligt skönt, ska upp nio imorrn så kanske får en nio-timmars sömn inatt. Skulle äga.


OCH! På söndag åker mamma till Kina, så jag och Tuva ska försöka klara oss själva. Oj vad smal och less hon kommer bli, brukar alltid bli så, så får hon ett vansinnesutbrott och surar ändå tills mamma och Rogga kommer hem igen.


Gud vad jag snackar skit nu, sov gott.

Ovido - Quiz & Flashcards