Alla inlägg den 28 januari 2009

Av edis dedis - 28 januari 2009 15:56

Carro och jag letar hotell. Nu har hon sökt en hel del, och hon trodde helt seriöst att det fanns ett hotell som hette hotell sparken? HAHA. Hon fick upp en text, "Min syster jobbade på ett hotell, och när hon sedan blev gravid fick hon sparken."


Nu slutar jag för idag, vad skönt. Ska glida lite på stan, sen åker jag och Tova till Tallen. Spännande.



Av edis dedis - 28 januari 2009 00:17

Nu ska jag sova. Amanda sa nyss att hon går för 1 kr på tradera på Thors blogg. Är det reko det. Imorrn ska jag försöka träna på friskis, sen åker jag nog ut till Tallnäs. Vad livet är ytligt ändå!


- - -

You cant hurry love
No, you just have to wait
She said to trust, give it time
No matter how long it takes

Ovido - Quiz & Flashcards