Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

star wars och dans

Av edis dedis - 29 januari 2009 21:44

Igår åkte som sagt jag och Tova ut till tallen. Plockade upp Maja på vägen, så begav vi oss hem till Micke, Sebbe och Simon var också där. Sen skulle killarna gå på shell och Maja skulle träna, så jag och Tov gick bort och våldgästade hos Linus ett tag. Det gjorde en massa andra också. Stackarn blev nog av med all mat han hade. Efter vi vart där ett tag gick vi hem till Rasmus ett tag, Maja kom också och vi kollade lite tv och sånt. Micke och dom kom tillbaka, vet inte riktigt vilka som var där? Alex dansade iallfall. Sen hade vi snöbollskrig, Jag, Tova och Maja mot Rasmus. Vi förlorade. Gick in till Rasmusen igen, lånade strumpor och torra skor och gick bort till Alf. Han, Sebbe och Seany spelade poker, så vi var där och myste ett tag tills vi gick hem till Micke och slog på Smala Sussie. Åh :')


Micke sov hos Sebbe så vi fick hans lägenhet för oss själva, imorse ringde han och väckte oss 20 över 7, då gick vi bort till skolan och åt frukost. Hemsk jag kände mig. Sen tog jag bussen in till stan, kollade på vårshowen och den ägde. Nafen rockade min värld. Sen var det lunch, skolmaten var inte helt okej idag. Efter det hade vi 2 timmars dans, det är helt sjukt lång tid. Dessutom suger jag, men jag och Carro fick in lite snygga moves. Efter det begav vi oss till älskade filmkunskapen, men både hon och jag var så sjukt trötta så vi somnade mitt i Star Wars. Inte okej, det är våran favoritfilm. Speciellt det där håriga djuret som styr rymdskeppet.


Sen drog jag till körskolan, en kurs på 3,5 timme, jag dog. Jag har sovit fyra timmar inatt, och att kliva upp halv åtta, gå en hel skoldag och sedan sitta och lyssna på en tjej som pratar om regler i en evighet tog på krafterna. Nu är jag slut, så ska dra och dejta John Blund nu. Imorrn är det FrEdAg! Skönt.

 
 
Ingen bild

elon

31 januari 2009 23:34

:D HAPpY! ps. det håriga djuret heter Chewbacca (ingen aning om hur det stavas, men namnet ÄGER)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av edis dedis - 1 februari 2009 16:37

Nu har jag tagit steget!! Ni hittar mig nu på www.nandoe.blogg.se.   Anledningarna är många, jag gillar blogg.se mer, det är coolare, man kan ha hur många bilder man vill, man kan ha egen header, alla mina kompisar har det... Jag kan rabbla hur länge...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:47

Okej, Emmas kväll ägde så sjukt igår, nu sitter hon och pratar om hur kul hon hade.. Fan att jag åkte hem! Men nästa gång Emma, då jääävlar kör vi!!...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:02

Okej, i natt drömde jag att jag och Olivia spelade i OS med timrå? Vi spelade i förstakedjan och vi gjorde första målet, sen ville inte jag spela nå mer för jag var så ostadig och tyckte inte riktigt att jag förtjänade att spela. Sen fick vi medalj o...

Av edis dedis - 1 februari 2009 01:52

Sådär, nu är jag hemma. Har vart en jäävulskt kall kväll, så nu sitter jag och äter kladdkaka med grädde och varm choklad. Det rockar!   Som jag anade att det skulle bli åkte jag in till stan vid sju. Gick hem till Emmas systers lägenhet där Emma och...

Av edis dedis - 31 januari 2009 15:32

Igår följde jag med Tova, Maja, Stina, Julia och Emma hem till Mimmi. Vi åt god middag och efterrätt, sen kom det lite folk. Riktigt mysigt hade vi det! Spelade spel och dansade, vi somnade vid 5 och klev upp vid halv 10. Jag har inte sovit nåt mer h...

Ovido - Quiz & Flashcards