Alla inlägg den 19 januari 2009

Av edis dedis - 19 januari 2009 21:56

Sexy Naf

Jag

Olgan

Thor

SEX (vip)

e_

Madde

Sara

FlygPete

Pappa Larz

Ossy, Tuva

ReggaeMarkus (vip)

Pablo

Amelie

Thors granne på alnö...

Fuad

Pivi

Leo

Aslan (narnia)

Pannan

Volfie + Sötmorsan

Rödkinden

Timon (vip)

La Gaylia

Party Marty

med kusin

Per Gessle

Hårig puss

OP, OU

Mensblogg

Estet med grön lugg

Benchans kusin

Murre

Enemy

Lajla

Gardinlugg

LG

Mockan

PMCG

G-R

TIK köttnacke

SMS (hehe drog en frän förkortning)

Bo-Göran

Barkå

Körslaget

Mifi

Joby, Poby, Paby (vip)

Kribba

brat

Drefan

Snyggtvillingarna

damp W



Det var nog alla. Säg till om ni vill komma!


Av edis dedis - 19 januari 2009 20:57

http://www.rixfm.com/webbradio/frameset.php?type=audio&id=3529



Måste hon skratta ihjäl sig åt det här? Hundens och kattens dagbok

Av edis dedis - 19 januari 2009 16:25

Klart Peter har stått i mål, ska bli väldigt intressant att se. Och Ida, matchen kommer troligtvis inte visas på tv, men jag kan filma lite så får du se när du kommer hem....


Idag var det skoldag, vaknade helt trött och kunde inte slita upp mig till första lektionen. Kom in vid lunch istället, ganska slapp dag. Nu är jag hos mor, ska snart göra potatisbullar och bacon, det har jag längtat efter. Ikväll, hm, jag blir nog själv inatt igen. Äh jag är hård. Tuva blir ju jävligt sällskapssjuk då hon är hungrig iallfall.

Ovido - Quiz & Flashcards