Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

I wanted you for life

Av edis dedis - 31 januari 2009 12:58

I can remember all those great times we had
There were so many memories, some good some bad
yes and through it all
those memories will last forever

Theres peace in where you are
may be all I need to know
and if I listen to my heart
i'll hear your laughter once more
and so I got to say
i'm just glad you came my way
its not easy to say goodbye


Såg i tidningen idag att du har fått en lillebror Bea. En liten Elwin som kom i december, såg precis ut som Sebastian. Jag hoppas att du vakar över honom där uppe, och att din familj tar hand om varann. Du är otroligt saknad.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av edis dedis - 1 februari 2009 16:37

Nu har jag tagit steget!! Ni hittar mig nu på www.nandoe.blogg.se.   Anledningarna är många, jag gillar blogg.se mer, det är coolare, man kan ha hur många bilder man vill, man kan ha egen header, alla mina kompisar har det... Jag kan rabbla hur länge...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:47

Okej, Emmas kväll ägde så sjukt igår, nu sitter hon och pratar om hur kul hon hade.. Fan att jag åkte hem! Men nästa gång Emma, då jääävlar kör vi!!...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:02

Okej, i natt drömde jag att jag och Olivia spelade i OS med timrå? Vi spelade i förstakedjan och vi gjorde första målet, sen ville inte jag spela nå mer för jag var så ostadig och tyckte inte riktigt att jag förtjänade att spela. Sen fick vi medalj o...

Av edis dedis - 1 februari 2009 01:52

Sådär, nu är jag hemma. Har vart en jäävulskt kall kväll, så nu sitter jag och äter kladdkaka med grädde och varm choklad. Det rockar!   Som jag anade att det skulle bli åkte jag in till stan vid sju. Gick hem till Emmas systers lägenhet där Emma och...

Av edis dedis - 31 januari 2009 15:32

Igår följde jag med Tova, Maja, Stina, Julia och Emma hem till Mimmi. Vi åt god middag och efterrätt, sen kom det lite folk. Riktigt mysigt hade vi det! Spelade spel och dansade, vi somnade vid 5 och klev upp vid halv 10. Jag har inte sovit nåt mer h...

Ovido - Quiz & Flashcards