Alla inlägg under februari 2008

Av edis dedis - 27 februari 2008 22:04

Idag har jag och mamma vart och hälsat på lillIris som är så sjukt go och mjuk. Hon är så himla vacker, men det förstår man väl. Jag höll i henne också, utan att hon började gråta.. wiie. Jag tror det är viktigt med ett bra första-hålla-i-intryck, hon gillar mig alltså. Jag ska försöka bli en bra moster.


Nästa vecka är det lov. I mars går vi 9 skoldagar, u n d e r b a r t! Sen är det bara långa april och långa maj kvar, sen är det SOMMARLOV!

Av edis dedis - 23 februari 2008 18:11

Kom hem från Timrå matchen för ett tag sen, dom vann. Bra! Fick skjuts med Pära hem till tunadal, vad skulle jag hit och göra? Kom på det nu. Ska snart ta bussen till stan, mamma är hos Rogga så Gabbi, Carro och Nybbe ska komma. Får se vad vi hittar på, hyr en film eller nåt. Ni kan ju alltid ringa.


Och fan vad det här är svårt 



Av edis dedis - 23 februari 2008 14:43

shuu bruschaaaannnn..(or)  igår jao rulla jao en fet get...sen lighta jag en fläskig! PEACE OUT jaao..sitte chilla nu ..igår typ kom nå grabbs till mejyao och vi klev på  dunken tywp...ööö sen ringa ja typ pao som va b0in full som en jude yao! så fick typ gitta och hämta na,hon va typ stört sköän yaoo..steeeinhårt...aja ska gittish,tänktee kirrA LITE majia till en feting! PZ


heeeej min lovely readers.Igår satt jag hemma när några killar kom hem till mig.Vi hade fruktansvärt trevligt,sen ringde jag pao som var dyngrak.. (piiinsam tjej) aa iallafall fick vi åka och plocka upp fjortizen och sen for vi hem till min pappa och jag bäddaDE OM PAO.. jaja ska på nagelkliniken nu ! PÖSSS *love from amanda e* *phnizzZZZzzzZah*



två versioner om vad som hänt amanda i går .. AV PAULINE MADSN!! PEACE OUT





Av edis dedis - 23 februari 2008 13:34

Igår bjöd pappa med mig på skanskamiddag på tandoori house, vi åt gott och andreas åt upp maten jag inte orkade. Haha dom är rolig dom där.. "Har du fått bort målarfärgen än?" "Varför skvallrar du om min son för???", "Om jag såg ut som dig skulle jag nog ta livet av mig", aah sånt där. Efter maten fick jag skjuts hem av Tommy? Nåt sånt, lite mittbena aktig. Väl hemma fick jag besök av Alnö, MoppeNaf och Nybbe, jag kokade makaroner åt tre alnö, sen såg vi nån konstig film. Vid ett skulle Pära ha skjuts hem från krogas, dom åkte och skjutsade hem honom sen kom dom tillbaka igen, bara tre st den här gången. Moppe och Nybbe åkte hem och vi andra satt och surrade lite. Sen kom en ovanligt glad mamma hem (...), "men heeej du känner nog inte igen mig! Du får hälsa hem så mycket, har inte träffat föräldrarna dina sen i sommras blablabla" Ganska snart åkte vi, jag tiggde skjuts av dom till tunadal, efter vägen plockade vi upp en glad Pao också. Väl i Tunadal var vi utelåsta, pappa fick kliva upp och släppa in oss. Somnade skönt och halv nio idag klev Pao upp? konstig.


Nu ska jag på timråmatch med Nybbe,yeeeah =) 

Av edis dedis - 20 februari 2008 17:44

4050 gram, 52 cm lång. En riktig skönhet!




Är det konstigt att man är stolt???! Så sjukt fin liten tjej, ååh jag blir alldeles varm.. Elin och Krister har gjort ett bra jobb =) Jag och mamma var och hälsade på nyss, kan inte riktigt hitta orden.

Av edis dedis - 19 februari 2008 23:19

EN STOR FLICKA PÅ 4 KG!

Av edis dedis - 19 februari 2008 18:12

Kom till skolan halv tio imorse, nääämen då är man ledig! Nådigt less klassen blev då, skolan kan ju aldrig lämna ut informaiton i tid... Jag och Gabbi gjorde våra val till tvåan, sen gick vi och åt potatisbullar.


Efter det åkte jag med Jesper och Sebbe till mässan i nordichallen, fyfan. Aldrig kommer man lindrigt undan. Var där kanske 15 min, sen skjutsade Gäsper hem mig till pappa, somnade i soffan och vaknade för nån timme sen. Ska plugga samhälle nu för det är så jävla kul, sen väntar jag på mobilbesked!

N e r v ö s

Av edis dedis - 19 februari 2008 18:03

Hur svensk är jag?

[ ] Ditt efternamn slutar på -son
[x] Du känner någon som har samma förnamn som du
[ ] Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du
[ ] I din familj är ni 2 barn
[x] Du bor i villa
[ ] Du bor i en tätort
[x] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla
[X] Dina föräldrar har gift sig (och skiljt sig)
[X] Din mamma är yngre än din pappa
[ ] Din pappa heter Lars
[ ] Din mamma heter Anna
[x] Din familj har en Volvo
[X] Din familj har en silvergrå eller röd bil
[x] Du har tillgång till Internet hemma
[x] Du har egen mobiltelefon
[x] Du har ett eget rum
[x] Du har varit utomlands minst 2 gånger
[ ] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna
[X] Du har varit i Grekland
[ ] Du har varit på Öland minst 2 gånger
[ ] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger
[ ] Din familj har en husvagn
[ ] Ingen av dina föräldrar röker
[x] Din pappa är lite lätt överviktig
[X] Du idrottar flera dagar i veckan
[x] Du har husdjur
[x] Du får månadspeng
[ ] De flesta i din familj är blåögda (två av fem)
[x] Du äter på McDonalds
[ ] Du följer Melodifestivalen

Multiplicera antalet kryss med tre och få din procent.

51% svensk, snygg... Det innebär alltså att pappa innerst inne är neger.

Ovido - Quiz & Flashcards