Alla inlägg den 13 februari 2008

Av edis dedis - 13 februari 2008 23:42

Simpeledimpanvonalno gjorde en undersökning på vilka kändisar jag är lik, jag är lik en neger, en kines osv. Kul kul! Här kan ni ta en titt:


http://www.myheritage.com/FP/Company/face-recognition-results.php?lang=SV&temp=9ab63b74ncpmnc53&server=Server19&database=2&startYear=1800&endYear=2005&collage=1&loadMethod=myFiles

Av edis dedis - 13 februari 2008 23:06

Hade oväntat besök här nyss. Vet inte riktigt hur det känns, allting delas mitt i tu, man vill hjälpa till men hur ska jag kunna göra det?
Saker och ting är som dom är, inte mycket jag kan göra åt saken. Har nog aldrig kännt mig mer hjälplös, känns som jag ser en annans liv falla samman utan att jag gör nåt åt saken. Men vart ska man börja?
Man kan bara själv bestämma vad man vill göra med sitt liv, och på något sätt stämmer ju det. Fan vad allt är hopplöst. Jag älskar dig, hur du än tänker och vad du än gör. Oavsett vilket kan du inte ljuga för mig, aldrig.


In the light of the sun
Is there anyone, ohh it has begun
O dear you look so lost
Eyes are red and tears are shed this world you must have crossed

Av edis dedis - 13 februari 2008 21:33

Nu vill jag att bebisen ska komma. Längtar ihjäl mig, allt är så tråkigt och enformigt. En liten knodd skulle sätta färg i vardagen!


Dessutom är jag så skoltrött nu så jag inte ens orkar kliva upp på mornarna. Är det bra det? Skönt att vi är ledig på fredag iallfall!

Ovido - Quiz & Flashcards