Alla inlägg under augusti 2008

Av edis dedis - 31 augusti 2008 23:08

Time is gonna take my mind
and carry it far away where I can fly
The depth of life will dim my temptation to live for you
If I were to be alone silence would rock my tears
'cause it's all about love and I know better
How life is a waving feather

Av edis dedis - 28 augusti 2008 17:25

Kom nyss att tänka på Ferda. Världens finaste underbara Ferda. Kan inte hitta hon nånstans på internet, vad hon gör eller vad hon står. Det enda som jag hittat var att hon gjorde ett kanonår som 8åring förra året och att hon det här året slutat med karriären för att vara avelsto istället. Skulle verkligen vilja hälsa på henne! Åh vad jag saknar henne.

Av edis dedis - 26 augusti 2008 23:16

Nu ska jag sova. Imorrn börjar första riktiga lektionerna, och nu inatt ska jag hålla Tuva sällskap för hon har varit i slagsmål och fått hela huvet pälslöst och uppsvält. Jag älskar verkligen min katt. Sov gott!

Av edis dedis - 25 augusti 2008 01:03

du har varit i mitt huvud hela dagen. Saknaden kommer aldrig gå att beskriva

Av edis dedis - 15 augusti 2008 00:04

En elegi för alla vägar som vi inte vandrat än
För en tid som bara går och aldrig kommer igen


Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej
Och vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig

Av edis dedis - 14 augusti 2008 10:28

Mina kompisar är helt seriöst så jävla fula. Haha jag älskar er. Folk tror nog att vi är dum i huvet!



Av edis dedis - 13 augusti 2008 17:45

Begravning idag. Att tänka på dig kommer alltid göra mig glad, att fundera på hur allt har kunnat blivit gör mig bara förvirrad. Om du hade funnits kvar hade saker varit annorlunda, men nu är det som det är, bara acceptera det och försöka gå vidare. Då jag tagit studenten skulle jag åka och hälsa på dig i Tunisien, jag lovade dig det men du har alltid sagt att jag kommer svika, för det är så människor gör. Men vad som än händer Pierre, ska du veta att jag aldrig sviker dig. Vi ses där.

Ovido - Quiz & Flashcards