Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av edis dedis - 8 augusti 2008 10:16

Ett äldre par ~75 står i kassan. Mannen ska betala medan kvinnan står längst ned vid bandet och packar. Kassörskan ~20 ser att någon tidigare kund har glömt en gurka där kvinnan står och packar, så hon tittar på mannen och frågar för säkerhets skull.
Kassörskan: Ursäkta är det er gurka? (Pekar på gurkan)
Mannen: Nej, det är min fru.


En dvärg ~40 kommer in och når inte riktigt upp till incheckningsdisken.
Tjej ~25 bakom disken: Kommer din pappa in och hjälper dig eller kan jag hjälpa dig med något?


En mamma ~30 går in i affären med sina två döttrar ~5.
Mamman: Jag måste bajsa först.
En av döttrarna tar sats för att springa vidare in i affären, men mamman får fast henne.
Mamman: Du ska följa med mig när jag bajsar!

Ovido - Quiz & Flashcards