Alla inlägg under februari 2008

Av edis dedis - 13 februari 2008 21:33

Nu vill jag att bebisen ska komma. Längtar ihjäl mig, allt är så tråkigt och enformigt. En liten knodd skulle sätta färg i vardagen!


Dessutom är jag så skoltrött nu så jag inte ens orkar kliva upp på mornarna. Är det bra det? Skönt att vi är ledig på fredag iallfall!

Av edis dedis - 12 februari 2008 10:15

Igår vid tio eller nåt kom Naf hit, jag hade sprungit ner till ica och hyrt en film utan att ha läst nåt om den, men den var faktist bra! Efter filmen gick vi och la oss, kollade i skolkatalogen och körde leken "han är din", ni vet då man pekar ut den fulaste i varje klass och garvar ihjäl sig, haha. Imorse började Moppenaf tidigare än mig men snäll som jag är klev jag upp och åt frulle med henne. Sen kände jag att jag hade så ont i magen så håller på att stå över första lektionen nu. Går nog ner till lunch.

Av edis dedis - 11 februari 2008 19:20

I've seen it all before beauty splendid soul
It's when heaven turns to black and hell to white
Right's to wrong and wrong's to right
Feeling turning your heart into stone
Feeling piercing your courageous soul

Av edis dedis - 11 februari 2008 18:44

Idag har det varit en skön skoldag. Började kvart över tolv. Ikväll kanske NafNyllet kommer hit? hoppas hoppas på det

Av edis dedis - 11 februari 2008 02:04

Vad är kärlek?

När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka
När du fnissar som en liten flicka
När man känner nåt man cant deny
"When the eagles fly over mountin high"
När all oro är som bortblåst och försvunnen
När Simba återvänder i Lejonkungen
När man bara dra replik för att slippa krångla
Min pappa är rik, vill du hångla?
Om man spärrar upp sina ögon och tittar bak med huvudet ut
Då ser man galen ut
Det har egentligen inte hit att höra
Det är bara en grej man kan göra
När jag dansat med Elin, en sommarnatt lång
Och vi satt på en parkbänk, jag var kär hon drack rom
När Elin sa att jag var den vackraste som finns
Såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans
Våga styr som en kapten, våga fall som ett löv
Våga chansa och se hur det går
Vad är fegt, vad är mod, "What is lööv"
"Baby dont hurt me, dont hurt me, no more"

Av edis dedis - 10 februari 2008 23:17

Min telefon har dött. Har haft den i en påse med mina blöta skor och nu vill den inte leva längre. Känns lite tungt efter ett och ett halvt år tillsammans, iofs är den ful men det är väl mina sms jag kommer sakna. Har inte sparat dom på sim, Sms sen mars 07 och frammåt. Det är tragiskt...  RIP

Av edis dedis - 9 februari 2008 21:17

HHAHAHAHAHA sitter med carro och gabbi och ser melodifestivalen nu, björn gustavsson är så jääävla sjuk:P hahahah helt otroligt

Ovido - Quiz & Flashcards