Alla inlägg under februari 2008

Av edis dedis - 2 februari 2008 15:56

Igår var jag först hos NafNyllet, sen fixade jag skjuts med joffe in till stan. Var med dom en stund, sen fixade jag och Pao skjuts med en kille... jaja. Inne i stan var Pao vinglig som vanligt, drog med henne ner på subway och köpte en kaka åt hon som den moderliga vän jag är. Träffade lite folk som jag surrade med, sen drog jag upp henne till bion där vi träffade Simon, Andre och en massa folk. Alla föreslog att jag skulle ta hem Pao, och efter lite gegg på backen och några vurpor som Pao skyllde över på mig fixade jag skjuts dom 500 metrarna vi hade hem. Väl hemma var det två gubbar som försökte följa med oss in, vi sprang ifrån dom och gick in källarvägen från den andra dörren (jag drog pao), kom in och hälsade på mamma och rogga. Precis när vi skulle lägga oss ringde ett samtal som gjorde att jag gick ner till bion igen (pao= däckad). Gick ut och såg att dom där gubbarna tydligen skulle till lägenheten nedanför för dörren till den var vidöppen och det var helt tyst. Dörren ut var också öppen? Blev rädd och sprang ut. Var vid bion en stund sen gick jag antagligen lite fundersamt hem. Träffade föressten en av estet killarna som sjöng backstreet boys på vägen ner, gav han beröm för det suveräna uppträdandet! haha.

På vägen hem ringde jag nyllet, behövde prata med henne fast hon sov, hon är en förstående människa. Vi kom fram till att vissa människor är rena idioter. Eller hon gjorde det iallfall.

När jag kom hem var båda dörrarna fortfarande öppna, sprang upp och gick och la mig.


Imorse var det träning, (dörren var fortfarande öppen), tränade och tränade och åkte hem till illaluktande Pao. Nu har vi sett linas kvällsbok, ikväll kommer Naf hit.


du är dum i huvet. eller så är det bara jag

Ovido - Quiz & Flashcards