Alla inlägg under februari 2008

Av edis dedis - 4 februari 2008 22:57

Igår var jag, Simon och Gabbi på gudstjänst i Kovland. Det var på gårdtjärnssjön, så satt vi runt en brasa och sjöng låtar alla kunde oså, hur mysigt som helst! Efter det drack vi varm choklad och åt semlor, sen gick vi tillbaka till bilen. Stank scouterna och höll på frysa fötterna av oss.


Idag har det varit skola, Gloria var förståss inte där så har haft en lektion med henne hitills. Mvg i natur? yeah. Ikväll har det varit träning, skönt de iallfall. Nu ska jag prata med NafNyllet och överföra lite sexiga bilder till henne, ROTWW. hahaha 0 snygg där iallfall.

Av edis dedis - 4 februari 2008 16:50

För det kanske känns svårt när ljuset har släckts
Vi är mitt i vår mörkaste tid
Det kanske känns hårt, men när minnena väcks
Kan jag fortfarande höra ditt liv

Vi märkte nog aldrig riktigt vad som hände
Förrän allt var slut
Och igår kom vintertid och jag tror att jag kände
En dag som förut

För när snön hade kommit och marken hade täckts
Var vi mitt i vår ljusaste tid
Nu har löven fallit och minnena väcks
Jag kan fortfarande höra ditt liv

För man saknar sånt som man inte har
men vi har fortfarande långa vägar kvar
Jag har lärt mig att längta är bättre än att ha
För man saknar inte sånt som man har

Av edis dedis - 2 februari 2008 18:48

Jag minns sommarlovet till sjuandå jag hade följt med Krister på gympan och låg i den där skumgummi gropen. Så kom du Ted, och jag blev nog kär i dig då på en gång, haha. Sen visade det sig att jag skulle börja på skolan du gick på, och på den vägen är det. Lärde mig ditt schema utan till till och med. Jaja, i vilket fall som helst.  Träffar knappt dig nu längre, men vill bara säga att jag tänker på dig ofta och hoppas allt är bra. Inte för att du kommer läsa det här men!



Sen tänkte jag bara länka till hans sida där han skriver en massa fina texter

http://www.freewebs.com/minnena

Av edis dedis - 2 februari 2008 17:58

Jag har tänkt på en sak. Hur personlig ska man vara på en blogg? Jag har ju ingen aning om vem som läser den här. Min värsta ovän, min mamma, min tremänning, ja i stort sett vem som helst. Förmodligen många jag inte ens känner. Det är lite trist. Man kan inte skriva ut namn och sån där rolig information som man vill skriva ut. Då blir det ju som att man känner hela världen. Tänk vad bra det vore.

Av edis dedis - 2 februari 2008 16:28

Fan vad jag HATAR tjejer som snackar skit!!!! Varför gör alla det? Vad är det för fel på foooooolk. Och alla ni som tror det, jag och Robin har inte gjort nånting med varann, inte för att det har nåt med det här å göra men blir bara less på folk som försöker sabba för andra.

Ovido - Quiz & Flashcards