Alla inlägg under februari 2008

Av edis dedis - 6 februari 2008 23:29

Av edis dedis - 6 februari 2008 22:49

svenska provet.... yes. Nu saknar jag nåt, vet inte vad men känner att det är nåt.

Av edis dedis - 6 februari 2008 22:40

Jag kommer alltid i kontakt med två sortes killar, de sjukt självsäkra och de deprimerade. Iofs kanske det inte finns någon annan sort heller. Och nu menar jag inte kontakt som i kär utan bara killar jag träffar och lär känna. Haha

Av edis dedis - 6 februari 2008 21:41

Ida, en ny spanskabok kostar 230 spänn, funderar på att säga att du råkade få med den i resväskan till norge och att du inte kommer hem förrän i maj. Då borde jag ju få låna en tills dess?


Idag fick vi tillbaka spanska proven, fick VG. Det var bra, kanske kan fixa ett bra betyg i det nu.. Imorrn har vi iallfall svenska prov om sveriges töntiga nio ordklasser. Hur kan det vara nödvändigt med alla dom där? Man pratar ju som man pratar ändå, fattar ingenting om man ska börja tänka på alla adverb och pluskvamperfektar.


Jag är så sjuukt skolless nu, fattar nog inte riktigt själv. Vad är det för nöje av att klä på sig, gå till skolan, vara i skolan på en massa skitlektioner, gå hem, äta sova plugga träna sova igen och kliva upp. En positiv sak är iallfall att vi bara går sammanlagt 9 skoldagar i mars! YEEES. Och då är elins babybooorn utklämd, fy vad jag längtar tills dess... Nu lider jag mest med henne som får gå runt med svullna fötter i Krilles skor. Men innan bebis och lov har vi samhälleprov och matteprov, gisses hur ska jag överleva..

Av edis dedis - 5 februari 2008 19:27

Om ungefär två veckor ska jag bli moster. Det är ju helt sinnessjukt. Det kanske till och med blir imorrn.


Jaja. Idag på skolan hade vi håltimme från naturen, missat nio lektioner nu. På torsdag får vi ny lärare.

Ovido - Quiz & Flashcards