Alla inlägg den 12 november 2008

Av edis dedis - 12 november 2008 20:56

Och grattis som fan Amanda! Så jäkla kul att du kom med!!!! Hasse också förståss, grattis till er båda!


Nu ska jag ut och motionera. Imorrn är det musikaal!

Av edis dedis - 12 november 2008 19:44

Igår hade jag ett så sjukt fint ögonblick. Var ute och gick med Shiba runt nio på kvällen, mörkt ute så gick vi in i en av dom oändliga parkerna här. Har inte varit där förut, men den var iallafall enorm. Som 5 elvamannaplaner, kolsvart och månen som lyste upp. Shiba lös med hennes boll, tror vi var där i en timme. Längtar tills jag får skaffa en egen.


Jobbet har gått ganska fort idag. Jobbade bara med människor i åldern 19-26 så det har vart najs. Sista dagen jag jobbade med Priya också, tråkigt. Lunchen blev på subway som lurade mig som vanligt. Vad håller dom på med? Inget mer handlande där nu iallafall! Efter jobbet åkte jag hem till Anna och Jennifer ett tag, dom hade det hur mysigt som helst! Ikväll ska jag plugga matte, prov på tisdag. Sen ska jag ut med Shiba. Nu är det middag, skriver mer sen!


Och Ida, stog och höll en Beatlesbok i handen för nån dag sen, men la ifrån mig den. SUCK

Ovido - Quiz & Flashcards