Alla inlägg den 3 november 2008

Av edis dedis - 3 november 2008 18:59

Idag var jag inte sugen på att jobba. Pallrade mig dit, Anna tog en tidigare buss så hon kunde åka in med mig också. Timmarna fram till lunch gick ganska fort, jag träffade Anna (Törner) på lunchen och vi surrade på lite. Köpte bara mackor idag, måste spara på pengarna så jag kan köpa annat kul för dom ist... Efter lunch var det en pojke (samma som jag skrivit om tidigare) som grinade konstant efter hans mamma lämnat honom, så efter två timmar fick hon komma och hämta honom igen. Sen var det bara mitt knä han kunde sitta i så nu har jag tinnitus. Skitkuul!


Då jag slutat väntade jag på Anna så tog vi bussen hem tillsammans. Nu sitter hon och pluggar matte (skolan är grymt mycket tuffare här, så vi där hemma ska väl helt enkelt vara glada) och jag sitter här, som vanligt. Om en halvtimme ska vi äta middag, svenska köttbullar och makaroner. Till efterrätt blir det äppelkaka och vaniljsås. Svenskt och bra!



Ovido - Quiz & Flashcards