Alla inlägg den 11 november 2008

Av edis dedis - 11 november 2008 18:52

Elin och Ida, vad ska jag köpa till mamma och pappa?

Av edis dedis - 11 november 2008 18:45

Imorse höll jag på att försova mig, tur att Anna väckte mig. Fick vänta på bussen i 40 MINUTER innan den kom, dessutom tog det hundra år att åka. Fick en jättejobbig och pinsam hosta också, alla glodde. Värsta som finns. Sen upptäckte jag att jag hade glömt plånkisen också, så fick låna lite pengar av Anna att äta lunch för.


Dagen sniglade sig fram, vid tre var det iallfall bakad potatis till ungarna som jag också fick. Gott! Dom har ost på potatisen här borta. Bussen hem och nu ska jag försöka städa och packa lite. Måste titta så att allt får plats, och att det inte blir övervikt. Lycka till. Snart mat, sen blir det promenad bort till Jennifer och Annas place. Gött!

Ovido - Quiz & Flashcards