Alla inlägg den 4 november 2008

Av edis dedis - 4 november 2008 15:12

Nu har jag ätit kycklingsoppa och macka med bacon. Det är faktist jättegott! Ska ta en välbehövlig dusch nu och titta på Harry Potter utan text, spännande. Harry Potter och halvblodsprinsen kommer iallfall ut i juli, längtar!

Av edis dedis - 4 november 2008 13:33

Liz är så himla söt. Kom upp med en kopp te och en massa olika halstabletter. Jag har tittat på 6 avsnitt andra avenyn, nu ska jag nog gå ner och ta nåt att äta.


Idag fyller även bästa Carro Nylander år, GRATTIS! Sanna som vi är här med fyller också år, så det ryktas om puben ikväll. Får se om jag orkar. Ska duscha iallfall, var ett tag sen! ops.

Av edis dedis - 4 november 2008 09:07

Idag är jag hemma och är sjuk. Ganska skönt! Får se om jag blir bättre, jobbigt att gå runt och aldrig bli bra. Så dagen är helt oplanerad, men lutar åt att ligga i sängen hela dagen. SKÖNT! Nu ligger jag med datorn i knät, kl är 8 och jag kan inte somna om. Vilken människa jag har blivit! Anna åkte för en halvtimme sen, så får se hur dagen tar sig. Sämst väder iallfall.


Igår var det föressten jag och Anna som lagade mat, blev pasta för en hel armé! Jag tror inte Andy gillade köttbullar så överdrivet mycket, men Lizan gillar't! Nä nu ska jag ta det lugnt, haa de

Ovido - Quiz & Flashcards