Alla inlägg den 5 november 2008

Av edis dedis - 5 november 2008 20:59

Jag har långtråkigt. Jag är sugen på godis, svenskt godis.. Se vad dom har gjort med mig! Kommer aldrig kunna bli av med mitt sötsug igen, jag har ätit upp mina 1 kg russin för längesen. Innan jag åkte hit var jag riktigt duktig på att inte äta smaskiga saker hela dagarna, men nu, nu får man börja om på noll då man kommer hem!


Sen vill jag ha kontakt med omvärlden, jag vill sitta och surra skvaller med mina tjejkompisar. Msn finns och det är bra, men höra röster i verkliga livet gillar jag mer. Så ni kan ju ringa mig!!! Då kostar det bara pengar för er, är ju hur bra som helst. Maila om ni vill ha mitt nummer... Spännande!

Av edis dedis - 5 november 2008 20:24

Ikväll åt vi pasta och jättegod köttfärssås. Rispudding och sylt till efterrätt. Nu är det fullt av fyrverkerier här ute, dom firar nåt som jag inte minns vad det var. Inte indiernas nyårsafton iallfall, för det var förra veckan. Sitter och surrar med mamma och Gabbi på msn nu, så komiskt!



Är tvungen.. :


Katarina säger:

fina bilder du har ;)

AMANDA säger:

vart?

Katarina säger:

på den här sidan

AMANDA säger:

alltså min visningsbild?

Katarina säger:

ja, det var en annan förrut idag


Av edis dedis - 5 november 2008 18:10

Katarina säger:

fixar pengar senare jag sätter in 1500 alltså? nu lämnar jag datorn det här var riktigt ROLIGT! (L) kram



Jag har alltså pratat med Lillmamma på msn. Annorlunda! Men hon kan

Av edis dedis - 5 november 2008 11:54

det är svårt utan dig

Av edis dedis - 5 november 2008 10:07

Idag är jag hemma och kurerar mig. Jag saknar Sundsvall lite nu, alla vänner, sängen, familjen, Tuva. Men absolut inte så att jag inte kan stanna 11 dagar till! Tiden går så himla fort.


Imorrn ska jag jobba iallafall, och på eftermiddagen/kvällen ska jag och Carro (möjligtvis nån fler) åka in till Kingston. Det blir förmodligen sista gången, nästa torsdag ska vi ju se musikal, och hela helgen kommer tillbringas i London. Shoppa gärnet på lördag och marknad på söndag. Sen är det hemresa nästa lördag, så hela den helgen går bort.

Av edis dedis - 5 november 2008 01:01

Ikväll var det jättegod middag. Som tacos, fast med stora räkor och chili istället för köttfärs. Mjukt bröd, och en massa såser till, så himla gott! Gele, söta körsbär och nån sås till efterrätt. Vid 8 tog jag bussen in till Twick och träffade dom andra, vi satt på ett café och surrade lite sen åkte jag hem. Imorrn blir det nog inget jobb, fortfarande sjuk och känner att jag skulle ha stannat hemma ikväll, men bra att komma ut och andas lite frisk luft också.


Jag och Anna ska iallafall ut och gå minst en timme imorrn, det är bra att hon är hurtbulle och kan dra med mig på lite saker. Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards