Alla inlägg den 7 november 2008

Av edis dedis - 7 november 2008 20:45

Ikväll blev det korv, ärtor, bönor och potatis till middag. Glass, maräng och persika till efterrätt.


Nu vet jag inte vad jag ska göra, Carro skulle tydligen in på bio med dom andra, uppdaterad man är. Får se vart jag hamnar, men blir nog promenad!

Av edis dedis - 7 november 2008 14:59

Idag klev jag upp vid halv nio. Tog lite frulle och surrade med Liz. Sen såg jag "Fame", hade aldrig sett den förut. Den var bra, men konstigt slut? Jag trodde det var mitt ifilmen eller nåt. Det mest komiska var iallafall att en av låtarna i filmen tillhörde skivan "sönderspelade-halloween-låtar" på mitt dagis. Aldrig förut hört låten så lyckas jag hitta den på en film. En vecka senare. Sjukt!


Efter filmen tog jag och Liz en promenad, hon köpte hostmedicin till mig, sen gick vi till biblioteket, hon hyrde böcker och jag fick hyra en film. Jag kan inte sluta nämna hur underbar hon är. Har nyss ätit lunch, jag gjorde två varma mackor med ost, skinka och tomat. Svingott!


Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, jag funderar starkt på att ta en promenad bort till Carro, har inte varit där förut och min kropp och hals mår märkbart bättre av att vara utomhus.

Av edis dedis - 7 november 2008 00:56

DET HÄR ÄR HELT SERIÖST SÅ JÄVLA STÖRANDE. Jag har hostat konstant sen kl 22 då jag kom hem. Hur ska jag kunna sova? Hur ska nån annan kunna sova?

Av edis dedis - 7 november 2008 00:22

Blir nog inget jobb imorrn. Nu har jag spytt fyra gånger. Gud är så snäll med mig ibland!

Ovido - Quiz & Flashcards