Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av edis dedis - 3 oktober 2007 22:33

inatt är månen större än tornet på norra berget


har precis varit ute på promenad, gick till nacksta för att hälsa på pierre en sväng. fick dessvärre inte komma in för att fattiga ryssen var där, han som kallar mig "äckel hora" och "fitta", fråga mig inte varför då han snodde 450 spänn av mig sist han var här? stackars kille, inte ens pengar har han...


- - - -

nu flyttar vi med fåglarna som trotsar atlanten

har du hittat rätt, kan du höra ditt skratt

kan du leva vid en brant med ena foten över kanten

vi vinner ingen tid

och vi får inte vänja oss för då är allting förstört

jag är hos dig igen, som du kanske hört

 - - - -

och jag skulle göra allt som stog i min makt, bara jag fick chansen

Ovido - Quiz & Flashcards