Alla inlägg den 4 december 2007

Av edis dedis - 4 december 2007 23:59

(snodd från nåns blogg)


Nämn något som gjorde dig glad igår: Att vi fick sluta tidigare från spanskan
Vad gjorde du kl 08 imorse? Åt frukost

Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste nåns blogg
Det sista du sa högt? Godnatt
Vad har du druckit idag? Mjölk, Drickyoughurt, Te

Vad var det senaste du åt? varma mackor
Vad var det senaste du köpte? En drickyoughurt
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt ut inte så vet inte, förmodligen dåligt eftersom det är vinter och sundsvall

Godaste glassmaken? Finns oändligt många!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kan ha hänt
Sover du tungt? Beror vem man jämför med, jag vaknar av mobilljud, och svarar folk i sömnen, men om man jämför med oskar och tina sover jag långt ifrån tungt!
Drömmer du mardrömmar? Väldigt sällan
Trivs du med ditt jobb? skola
Favoritklädsel? mina grå långkalsonger och en myströja
Favoritlåt just nu? shoreline med anna ternheim, eller föressten, är rätt så många, men lugnt ska det vara!
Vad ser du om du tittar till höger? Mammas nya lampskärm
Vad gör dig glad just nu? Sol, håltimmar och animal planet 
Vad ska du göra härnäst? Plugga och sova
Höger el vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu? Neutral
Favoritgodis? men allt
Kläder just nu? långkallingar, linne och kofta

Sommarplaner? Inga alls, perfekt sommar
Hur många kuddar sover du med? 3
Spelar du ngt instrument? Men jag har spelat tvärflöjt säger ja! :)

Morgon eller nattmänniska? Natt, tyvärr. tycker mer om morgonen och får panik om jag inte tar mig ut innan det blir mörkt

Är du kittlig? Beror på, om Murad skulle kittla mig skulle jag inte vara det
Snarkar du? Då jag ligger konstigt (snarkar därför oftast)
Stjärntecken? Lion
Äckligaste insekten? Mask, fast jag har inget emot dom
Stökigt el välstädat? Älskar städat men har på nåt jävla vänster alltid stökigt?

Av edis dedis - 4 december 2007 20:49

okej, nu är det såhär. Emelie har lurat mig, eller rättare sagt dragit in mig i nåt jag inte kommer kunna dra mig ur. Jag ska rida, på söndag. Okej, kanske inte låter så farligt.. Grejen är att vi ska rida kadrilj, luciatåg, ronja birk och rumpnissarna, uppvisning, på timrå ridstadion! Ni förstår nog inte, men jag är redan nervös vill jag lova!


1. Jag HATAR att rida inför folk

2. Jag kan inte rida på islandshästar

3. Jag rider överhuvudtaget inte längre så har nog tappat alla mina kunskaper

4. Jag har inga nerver för sånt här

5. Det är bara jag, Emelie och två till som ska rida?? hejj


åh herregud.. blev tvungen att avbryta min pluggning och informera om det här! Har matte och företagsekonomi prov imorrn, lycka till amanda....

Ovido - Quiz & Flashcards