Alla inlägg den 5 december 2007

Av edis dedis - 5 december 2007 17:28

idag hade vi som sagt två prov, företagsekonomi och matte. fe:n gick jättebra (tror jag) och matten gick sämst, jag är inget mattebarn... Då skolan var slut stannade jag och några  kvar och gjorde klar våra presentationer inför redovisningen på fredag. Kom hem vid 5, nu sitter jag och kikar på idol på tv, genomgång av alla program! funny, samtidigt tittar jag på amanda på datorn, sjukt duktig hon är.


Ikväll har carro lurat i mig att vi ska på friskis och träna, och snäll som jag är kan jag inte säga nej.. Bra att få röra på fläsket lite! Imorrn måste jag absolut till Riiby och träna på den där jäkla kadriljen empa har lurat på mig, annars kommer det gå åt helskotta på söndag.


Och jag har fått en tremänning! viktig information!

Ovido - Quiz & Flashcards