Alla inlägg den 23 september 2007

Av edis dedis - 23 september 2007 17:00

(tog det här från hanapee's blogg)



Förnamn = Mellan namn
Efternamn = Närmaste granne
Hemstad= senaste bussbesöket
Ålder = mammas ålder
Yrke = pappas yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas )
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Idol = den du senast lyssande på


hej! jag heter Margareta Lundgren, och bor på Södermalm. Jag är nyss fyllda 50, och jobbar som chef på skanska. På min fritid brukar jag vara med självupptagna människor. Jag har två barn, mitt hår är svart och mina ögon är vita. Jag lyssnar på Tomas Dileva och min idol är 2pac.



Av edis dedis - 23 september 2007 10:49

igår kväll tog jag åkerlunds fyrhjuling och åkte ner till elin. satt och surrade med henne om allt och ingenting, tog en massa fula bilder som vi skickade till nebil och hade allmänt kul. vid 12 eller nåt skulle jag åka "hem", skulle upp så tidigt dan efter. körde i diket två ggr, inte är det lätt att köra den där fyrhjulingen iallfall..


när jag skulle sova var Rut så otroligt jobbig (åkerlunds kattunge), tillslut blev jag så förbannad på henne så jag stängde ut hon. somnade utan dåligt samvete och vid halv nio i morse klev jag upp. gav hundarna mat, sedan gick jag ut till hästarna och fodrade dom. tog ut dom i hagarna och gick in och åt frukost.


nu sitter jag här med Rut igen, hon är så otroligt söt och så otroligt jobbig. ska snart ut i stallet och göra klart allting, sen kanske jag går ner på hockeymatch vid ett. jag får se!


- - - -

Säg till om jag stör,
sa han när han steg in,
så går jag med detsamma.

Du inte bara stör,
svarade jag,
du rubbar hela min existens.
Välkommen..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards