Alla inlägg den 21 september 2007

Av edis dedis - 21 september 2007 21:04

idag slutade jag vid ett, promenerade ner på stan med tina och träffade petrus. satt och surrade på med han ett tag, sedan gick jag, tina och cilla (?) och fikade på charm. efter ett tag kom nebil också, sen försvann tina och istället kom carro. gick och fikade igen, haha, och jag som skulle prova vara muslim och fasta idag. det sprack iof redan vid lunch då det var risgrynsgröt. såå gott! jo en sak, hur orkar man vara muslim i september? skulle aldrig i mitt liv orka svälta mig själv på dagarna, låta bli att dricka vatten, röka och snusa (inget jag lider av men) och annat tjaffs. man måste ju bli hur trött som helst..


imorrn ska jag upp vid 10 eller nånting för att måla staket. låter inte speciellt kul, men det hoppas jag att det blir


- - -

beatrice wilje, du saknas

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards