Alla inlägg den 15 september 2007

Av edis dedis - 15 september 2007 18:25


Let us die young or let us live forever

We don't have the power but we never say never

Sitting in a sandpit, life is a short trip

The music's for the sad men

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

det är en jobbig månad, en riktigt jobbig månad.. om 10 dagar var det exakt ett år sedan du valde att lämna jordelivet, och fortfarande är du lika saknad. man kan inte föreställa sig hur otroligt jobbigt det är att förlora en nära vän, förän man varit med om det själv.. hoppas du har det bra där du är nu, älskar dig bea!



Av edis dedis - 15 september 2007 13:46








 











Av edis dedis - 15 september 2007 13:34

god morgon!


imorse vaknade jag i en nerdrägglad säng, lagomt äckligt.. men eftersom det inte var min säng bryr jag mig inte speciellt mycket! nu sitter jag här i en på tok för stor tröja med otvättad sjuk kropp, ska hoppa in i duschen snart.


funderar på vad jag ska göra ikväll, antingen sitter jag hemma och blir frisk, eller så drar jag mig in mot stan.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards