Alla inlägg den 17 september 2007

Av edis dedis - 17 september 2007 19:37

PJUCKIS, DEDIS, D-DJUZ OCH, IDA? haha

EDISDEDIS & D-DJUZ

EDIS, D-DJUZ & IDUUT

THE BAND

D-DJUZ & EDIS


haha! fick precis en massa bilder av tina sen i somras, valde att lägga ut några från en kväll.. underbara minnen, och just den där kvällen skulle vi på shell och handla. hade fruktansvärt tråkigt så vi bestämde oss för att klä ut oss. haha, medge att jag ser förjävligast ut?


idag har jag varit på skolan as always, jag och gabbi har skrattat HELA dagen, vet inte vad det var för fel.. fick ett skrattanfall i matsalen med svett fille och marre, fyyyfan! fick i matteläxa att räkna ut hur lång tid det tar för mig att gå hem eftersom jag alltid tar bussen.


nu ikväll ska jag nog på gifmatch med gabban och hennes syster, kallt och kul!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards