Alla inlägg den 13 januari 2008

Av edis dedis - 13 januari 2008 20:48

Igår fick jag rycka in och hjälpa till att vakta Kurt. Åkte med Pao upp till Åkerlunds och storstädade hela huset, kattmat, kläder, skräp, matrester mm överallt, inte ens JAG kunde vistas i miljön. Sen kom Matilda upp, vi kikade på två filmer oså, sen kom Josef och hämtade oss. Åkte och sov, hade alla kläder på mig (jeans), obekvämt!


Idag var jag, Elin och mamma på ikea, kikade runt lite och klämde Elin på magen, drömde föressten att det var en tjej för nån natt sen. Efter det åkte vi hem till oss där Krille väntade, mamma gjorde mat och efter vi ätit fick jag skjuts av E&K ner till ego där jag träffade Carro. Vi tränade i en timme eller nåt och nu sitter jag här och ska se andra avenyn. Imorrn ska jag vara på ica bergsgatan 8.55 Längtaaaaaaaaaaaaaaaar

Ovido - Quiz & Flashcards