Alla inlägg den 2 januari 2008

Av edis dedis - 2 januari 2008 16:03

Och här sitter jag. Åkerlunds har åkt till Thailand och jag sköter gården. Rätt så långtråkigt men igår var Elin, Amanda och Olivia här och sällskapade lite. Vaknade kl 4 inatt av att jag hade ringt upp Oskar och pratade med honom i telefonen (?), jag blir ju bara värre och värre för varje natt..

Imorse klev jag upp vid 9, fodrade och tog ut hästarna, åt frulle, gav Kurt och katterna mat, gjorde rent i alla boxar, la ut hö, gick en promenad med Kurtis, tog in hästarna och nu sitter jag här. Intressant. Ska snart försöka göra lite mat till mig själv, nå jävulskt hungrig. Sen kanske jag går ner till Nyllet en sväng.


Nyår vart föriövrigt lyckat! Vi tjejer fick inget nyårshångel, förutom Holan och Gabbi, sen om vi ska räkna Nyllet och Mandy som tjusades med varann vet jag inte? Efter tolv-slaget drog vi på Max, sen gick vi hemåt igen. Steeinskönt att sova.

Ovido - Quiz & Flashcards