Alla inlägg den 23 januari 2008

Av edis dedis - 23 januari 2008 20:07

Nu känns det bättre i lillhjärtat mitt. Sitter och lyssna på nån svensk version av "halleluljah" och har precis ätit en semla. Funderar på om jag kanske ska gå och lägga mig, men så blir det ju såklart aldrig. Imorrn har vi naturkunskap så kommer nog vara deprimerad lika snabbt igen.


Men det räckte med ett Hej. tack för det iallafall

Av edis dedis - 23 januari 2008 17:09

Syster Elin har kommenterat att det finns vårdeprissioner. Det kan ju inte vara sant, inte för mig iallafall. Det enda jag vill ha nu är lugn dyster musik som gör att man riktigt känner hur dystert och hemskt allt är. Som det här med Heath Ledger, det skulle kunna få mig att bryta ihop.


Men så finns det ju endel positiva ting mitt upp i allting som gör att man vill fortsätta fast allt är så dystert.


* Elin och Krister ska få barn, om mindre än en månad. Jag ska bli moster!!!

* Ida kommer hem om några dagar

* Jag håller på att bli sjuk vilket är jävligt bra för då slipper jag skolan

* Jag och mamma har tittat på golvmatta och tapet idag

* Det är snart vår

* Vi har mycket lov den här terminen

* Jag har så underbara vänner

* Jag är kär i Carros ipod


Ja det var väl ungefär det. Nu ska jag strax äta, sen ska jag lägga mig i bra tid för att orka med den fantastiska skolan. Har föressten glömt att berätta om våran nya naturlärare. Vad tänkte våran rektor på då han anställde lärarna på hedbergska?

Hela höstterminen har klassen fått stått ut med Ha*** i data. Har inte fattat ett piss, sen nu när vi bytt schema och ska ha natur istället, ja vad får vi då? En tjock ciggluktande kines med blå kläder och solglasögon som inte ens kan stava ord på svenska?! Hon tycker att det är bra då folk är sjuka (åh vilket skönt liv dom har), hon säger KARAMBA hela jävla tiden som betyder hoppsan på nåt språk och är bara allmänt sämst på att lära ut. Jag svimmar.

Av edis dedis - 23 januari 2008 12:10

Heath Ledger är död. Jag kan inte fatta det..

Ovido - Quiz & Flashcards