Alla inlägg den 10 januari 2008

Av edis dedis - 10 januari 2008 23:30

Simon säger:

du skulle sett en gång när jag skulle klippa min hunds svans

Simon säger:

mamma gav mig det ärofyllda uppdraget för hon trodde att jag kunde

Simon säger:

men, det visade sig att simon inte kunde! vilket resulterade i att han samlade i hop allt hår på svansen i tofs och klippte rakt av!

Simon säger:

stackars charlie tittade på svansen efteråt med stora sorgsna ögon och såg jätteolycklig ut

Av edis dedis - 10 januari 2008 23:22

Har just cut my lugg with my lefthand and the kökssax. yeah! Ida vad är det vi säger, lebblugg? I think so.... Men äh, den växer ju ut.

Av edis dedis - 10 januari 2008 23:14

Tänkte ladda upp en kvällsbild innan jag lägger mig, sov gott!


Av edis dedis - 10 januari 2008 22:56

Så nu har Rihana tagit Josh Hartnett också. Skit.

Av edis dedis - 10 januari 2008 18:21

Okej, nu har jag tackat jag till att gå med i en gymnasieförening. Jag, Carro och en massa andra tjejer.. Till veckan börjar helvetet, får se om jag pallar. Men man har ju inget att förlora på det iallfall!


Snart är det träning med favoritkovland


Ovido - Quiz & Flashcards