Alla inlägg den 12 januari 2008

Av edis dedis - 12 januari 2008 15:13

Tjejer tjejer... Blir så jävulskt less, men jaja du vet vad du har gjort och oavsett om du ljuger eller inte vet jag hur det ligger till. Dålig stil gummsi!


Och en sak till, som gör mig jääääävligt less. Köpte ett par skitfina skor i torsdags, sen hade jag på mig dom igår och dom gick sönder, på 4 STÄLLEN!? Så det var bara att gå tillbaka med dom igen.... Då jag äntligen hade hittat ett par finisar.


Igår var jag med Pao och Matilda, vi åkte upp till Erik en sväng där Thess och några var, sen fick vi tjejer skjuts ner till Daniel, träffade lite folk oså. Lite senare åkte jag, Pao och Thess upp till nån Marre på sallyhill, och där var folk från hela sundsvall I guess. Vid 1 gick jag, pao, pontus, lotta, bryan, jocke och nån ner mot stan, Pao och jag hoppade på nattbussen och fick inte åka gratis för äckelturken, vi tog en macka på subway och fick lift med en gullig pappa med jordgubbslukt i bilen hem.  

Ovido - Quiz & Flashcards