Alla inlägg den 7 januari 2008

Av edis dedis - 7 januari 2008 23:02

-----------------------------------------------

Av edis dedis - 7 januari 2008 19:25

Fuad- Jag hade håltimme ifrån mig själv i en månad förra året.


Av edis dedis - 7 januari 2008 18:51

Nu tänkte jag göra en sammanfattning av mitt år i bilder, får se hur det  blir.


Förra årets nyår. Firades med Carro, Amanda och en massa andra. (På bilden är Kim med)


Förra vintern hos Åkerlunds. Axel var med då, han saknar jag...


Vemdalen resan med Bergsåkerskolan! Alltid lika kul


Bergsåkers skola... Eleverna, lärarna, lektionerna, proven, man saknar allt!!


Sista april med Carro. Hahaha slutade iallfall på norra berget med alla andra.


Paradisbadet med Markus, Anton, Pierre och resten av Ljusta.


Bergsåkers vårbal! Jag var inte "med" där men kom på besök och tog en massa fina bilder på allihopa!


En hel vår med Carro och Pierre. Här är en av tusen bilder....


 Elin och Krister renoverande huset. Rejält! Här var det köket som revs ut.


Avslutningskatalogbilden... Var inte jag och Elin fulast blir jag fan besviken!


Skolavslutningen. Saknar alla hur  mycket som helst! Men vi har haft kul.


 Pierre tog studenten. Haha jag och Carro fick ljuga ihop om att vi var tvillingar (därför klädseln) som hade hoppat av skolan.. yeah


Vattenskidor i Bjässjön. Var ett gäng från klassen som drog dit, urmysigt!


Grillning i Kovland hos Carro med Tina, Oskar, Pierre och en massa andra.


En ful kväll med Pierre, Tina och Ida. Vandrade ner på Max och blev jagade tillbaka av en gaalen kille. Slängde oss i brännässlor och brände oss över hela benen. SNYGG kväll.


En av alla bilder från sommaren med Carro, Tina och Pierre. Hade sjukt kul, här var vi uppe i gamla psyksjukhuset kl halv sex på morgonen. Tro mig, Pierre var mest rädd...


Skolan började igen, lärde känna en massa fult folk, här har vi en bild på Carro Hussein.


Mamma fyllde 50. Gammtant! Här har vi en bild på familjen, bara pappa borta. 



Ett helt år utan dig Bea.. Känns fortfarande som igår, saknar dig sjukt mycket vännen!


Umgicks mer med Emelie nu på hösten. Underbar tjej! Snygg också, jag tror hon bor i timrå, har för mig att hon sa det nån gång... =) 


En höst med extra mycket Pao, vilket har lett till en heel del fulheter som förr i tiden.. Skulle kunna ladda upp hur många bilder som helst, men här har vi en som ett exempel.


Och sen har vi slutligen ett nytt år!  

Av edis dedis - 7 januari 2008 15:19

Fuck And Never Touch Again- det var nog Thess som sa det, smart!


Men iallfall, arga syster/systrar, vi var för guds skull inte full! Ge er nu.


Idag var det första skoldagen, och jag försov mig! Hahahaha det är nåt speciellt med mig, hedbergska och dagar efter lov. Jag gick och la mig halv tolv igår och vaknade kvart i tolv idag, utan att vakna en endaste gång. Min telefon hade dött för det var slut på batteri, så inte så konstigt att jag inte vaknade.. Jag sov nog ikapp alla timmar jag missade under åkerlundsveckan tror jag.


Nu ska jag rensa lite bilder, såg att det behövdes. Skriver sen

Ovido - Quiz & Flashcards